וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מתחממים לקראת אופ"א

עוזר המאמן ומנהל הקבוצה יצאו לפורטוגל כדי להכין את השטח לקראת המשחק. נמשכת המתיחות עם ב"ש. סוליס יחל להתאמן באחי נצרת

מכבי נתניה החלה את הכנותיה לקראת היציאה למשחק גביע אופ"א מול לייריה הפורטוגלית. מחר (שלישי) ייצאו עוזר המאמן, צדוק מלכה ומנהל הקבוצה, גדי חן, על מנת להכין את הגעתה של הקבוצה לפורטוגל וכדי להסדיר את העניינים הלוגיסטיים הכרוכים. חן ומלכה יבקרו במלון בו תשהה הקבוצה וייפגשו עם נציגי הקבוצה המארחת, לתיאום מגרש אימונים ושעות בהן תוכל להתאמן מכבי נתניה לפני המשחק. על פי דרישת שחקנים בקבוצה, השומרים על כשרות, נעשים מאמצים על ידי הנתנייתים לדאוג לשף, שיצטרף לנסיעה ויבשל אוכל כשר לצוות השחקנים, המאמנים וההנהלה.

על פי בדיקת ראשי המועדון, המשחקים בסיבוב הנוכחי אינם מחייבים את הקבוצה להופיע בחליפות ייצוג ולכן לא יצאו עם כאלה לפורטוגל. עוד בנתניה מעוניינים לבדוק האם אופ"א מחייבת את רישום שמות השחקנים על גבי חולצותיהם. לפי בירור ראשוני, תוכל נתניה להופיע בתלבושת החדשה, עימה שיחקה הקבוצה בשבת האחרונה, בגביע הטוטו מול אשדוד, עליה אין שמות מודפסים.

בעניינם של אופיר חיים ויחיאל צגאי אין חדש ומאמש ישנו נתק מוחלט בין מכבי נתניה להפועל באר שבע. בנתניה ממתינים לראות כיצד מגיבים ראשי באר שבע למכתב ששיגר חבר ההנהלה, קובי בלדב, למנכ"ל הקבוצה הדרומית, ירון בראון, בו דרש את שחרורו של צגאי. שחקני מכבי נתניה, זכו היום לחופש מאימונים. שוער הקבוצה, לירן שטראובר, שנעדר בעקבות מחלה מהמשחק באשדוד ואף לא הופיע אמש לאימון, החלים וצפוי לחזור להתאמן מחר.

הלילה ינחתו בארץ שני החלוצים הצרפתיים, ג'ורג' בה וסיריל צ'אפוי והקשר האחורי סטניסלאב אנגלביץ', שהוחתם בשבוע שעבר במקום מאוריסיו סוליס שנחתך. על פי כל ההערכות, סיכויו של ג'ורג' בה לחתום כחלוץ וזר חמישי בנתניה גבוהים בהרבה מאלו שיש לצ'אפוי. שני הצרפתים ייטלו במשחק הקרוב מול מכבי חיפה בגביע הטוטו בשבת, ואחרי שייבחנו על ידי עטר יוחלט מי מהשניים יצורף לקבוצה.

הקשר מאוריסיו סוליס, שנחתך בשבוע שעבר ממכבי נתניה, יחל להתאמן ממחר (שלישי) בקבוצת אחי נצרת מהליגה הלאומית, שהביעה התעניינות בצירופו. השחקן שאינו מוכן להתפשר על תנאי שחרורו מהקבוצה של עטר ודורש תשלום של מלוא חוזהו הסכים להתאמן באחי נצרת, למרות שעל פי התקשורת בקוסטה ריקה סיכם סוליס את תנאיו בקבוצת ליבריה מהליגה הראשונה, שממתינה לשובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully