וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפר אלסטון נעצר

6.8.2007 / 11:46

הגארד של יוסטון נחשד בתקיפה ובשתיית אלכוהול ברחוב. 100 אורחים ו-בשנחאיי 100 מאבטחים יגיעו לחתונתו של יאו מינג. בארנס נשאר בווריורס

עוד הישג גדול למשטרת ארצות הברית ולליגת ה-NBA נרשם אתמול (ראשון) אחרי שראפר אלסטון, הגארד של יוסטון רוקטס, נעצר באשמת תקיפה ושתיית אלכוהול ברחוב, בדאונטאון יוסטון. בכך הפך אלסטון לשחקן הכדורסל המי יודע כמה שנעצר באשמות מהסוג הזה.

"אנחנו מודעים למצב וכרגע אנחנו מחכים לפרטים נוספים", אמר הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מוריי, "למרות שאנחנו לא יודעים את כל העובדות, זה מאוד מאכזב שאחד מהשחקנים שלנו היה מעורב באיזשהי פעולה של המשטרה".

ומשהו אחר מהרוקטס: יאו מינג יישא היום (שני) לאישה את בחירת ליבו בבית מלון בשנחאיי. כ-100 קרובי משפחה הוזמנו לארוע ומספר דומה של מאבטחים יינכחו באזור.

אחרי הטקס וארוחת הערב במלון ייצאו החתן והכלה להפלגה בנהר הואנגפו על גבי יאכטה יוקרתית. העלות הכוללת של הארוע צפויה לנוע סביב 130 אלף דולר. לחתונה לא הוזמנו חבריו של יאו ליוסטון רוקטס כמו גם מאמנים או אנשים אחרים הקשורים לכדורסל.

* מאט בארנס, שהאמין שהפלייאוף המוצלח שלו במדי גולדן סטייט יעניק לו חוזה שמן בשוק החופשי הקיץ, התייאש בחיפושיו אחרי קבוצה שתעניק לו את החוזה המיוחל, וחתם לשנה נוספת בווריורס, תמורת 3.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully