וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטילרס פתחו את העונה עם ניצחון

6.8.2007 / 11:12

פיטסבורג ניצחה את ניו אורלינס 7:20 במשחק היכל התהילה בקנטון. מקפארלנד מהקולטס סיים את העונה, סטרהאן לא רוצה להתחיל

פיטסבורג סטילרס וניו אורלינס סיינטס פתחו הלילה (בין ראשון לשני) את עונת הפוטבול של 2007, במשחק "היכל התהילה" בקנטון, אוהיו, כשמייק טומלין, במשחקו הראשון על הקווים כמאמן ראשי בפיטסבורג, זוכה בניצחון 7:20.

בן רות'לסברגר השלים שתיים משלוש מסירותיו ל-73 יארד, אחת מהן ל-55 יארד לסדריק ווילסון. נאג'ה דבנפורט עם 14 יארד ריצה וטאצ'דאון וסנטוניו הולמס עם טאצ'דאון מתפיסה ל-3 יארדים. ג'ייסון פייף, הקוורטרבק המחליף של הסיינטס, עם מסירה לטאצ'דאון לקווין דאדלי. 8 יארדים בשתי נשיאות לרג'י בוש.

ולחדשות מהליגה: אם לאינדיאנפוליס קולטס יש גם כך בעיות בהגנה, הרי שהן רק הולכות ומחמירות. אנתוני מקפארלנד, התאקל ההגנתי, סבל מפציעה בברכו ועבר ניתוח שמשמעותו תקופת החלמה מהירה. הוא לא יראה מגרש ב-2007. מקפארלנד עבר את הניתוח יום אחד בלבד לאחר שהקולטס ניפו תאקל אחר, קורי סיימון.

בגזרת הג'איינטס, אין חדש בסכסוך עם מייקל סטרהאן. הקיצוני הגנתי בן ה-35 לא מעוניין לשוב לקבוצה, לעונתו ה-15. הג'איינטס, מצידם, הודיעו שמבחינתם הוא פרש. השחקן עצמו טוען כי אין כאן מחלוקת כספית: "אלה שטויות. כל מה שאני מבקש הוא שאחרי 14 עונות יתנו לי לעשות יותר דברים בתנאים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully