וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 לבוקה בפתיחת האפרטורה

6.8.2007 / 10:20

הצהובים-כחולים שלטו, אבל לא הצליחו לכבוש מול רוסאריו סנטרל. ניואלס ניצחה את סן לורנצו בדקה ה-90. אינדפנדיינטה - לאנוס 3:5

ליגת האפרטורה בארגנטינה נפתחה בסוף השבוע. בוקה ג'וניורס שלטה לאורך כל המשחק שלה מול רוסאריו סנטרל, אבל לא הצליחה ליצור מספיק מצבים טובים וסיימה את משחקה הראשון ב-0:0. בוקה שיחקה עדיין ללא חואן רומן ריקלמה.

אלופת הקלאוסורה, סן לורנצו, פתחה ברגל שמאל עם הפסד 1:0 לניואלס אולד בויס. לאונל ואניוני כבש לזכות המארחת בדקה ה-90 אחרי שבעיטה שלו פגעה בחשקן של סן לורנצו.

אינדפנדיינטה השיגה את התוצאה של המחזור - 3:5 על לאנוס. צמד של דניאל מונטנגרו בדקות 82 ו-87 העניק את הניצחון לשדים האדומים.

אלופת האפרטורה הקודמת, אסטודיאנטס, פתחה היטב את העונה עם ניצחון חוץ 0:3 על באנפילד. הלוס פינצ'אס חיכו 74 דקות עד השער הראשון של אזקייל מאגיולו, שער עצמי של סאנגווינטי הכפיל את התוצאה בדקה ה-83 וחואן סבסטיאן ורון חתם בפנדל בדקה ה-90.

תוצאות נוספות:

הוראקן - ארסנל 1:1
להוראקן: גומז 6. לארסנל: קאררה 1.

אולימפו - ראסינג קלוב 2:0
לראסינג: סאבה 82, פלראנו 84.

חימנסיה לא פלאטה - טיגרה 1:0
לטיגרה: גלמאריני 60.

ארחנטינוס ג'וניורס - סן מרטין 1:0
לסן מרטין: טונלטו: 25.

קולון סנטה פה - ולז סרספילד 1:0
לולז: אסקודרו 51.

ריקלמה נשאר בבוקה

חואן רומן ריקלמה, שחקנה של ויאריאל שמושאל לבוקה ג'וניורס, ישאר כנראה בקבוצה הארגנטינאית גם בעונה הבאה. אחרי שכמעט ועזב בשבוע שעבר, פרסמה העיתונאות בארגנטינה כי קבוצתו הספרדית של ריקלמה לא קיבלה עבורו הצעות משמעותיות ולכן ימשיך בבוקה עד דצמבר, מועד סיום עונת האפרטורה בארגנטינה.

נציגים משתי הקבוצות נפגשו וסיכמו על הישארותו של הקשר המצטיין, שהוביל את בוקה לזכייה בליברטאדורס ולמקום שני בליגה. נראה כי ריקלמה יצטרף לבוקה בימים הקרובים וייצא עימה למשחק הגביע הבין יבשתי מול מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully