וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים של שקט

6.8.2007 / 8:29

המשחק על גביע הקהילה גרר מחמאות של פרגוסון לצ'לסי ותחושת גאווה של מוריניו למרות ההפסד. בעוד כמה חודשים זה ישמע אחרת

וידאו: רויטרס, תרגום ועריכה: בת גולן

"השערים היו יפים. מאלודה כבש בצורה מאוד יפה והמהלך שהביא לשער שלנו היה גם הוא נהדר. הסיומת של ריאן הייתה נפלאה", אמר אתמול (ראשון) אלכס פרגוסון אחרי זכייתה של מנצ'סטר יונייטד בגביע הקהילה ולמעשה הביע את הלך הרוח החיובי של שתי הקבוצות אחרי המשחק.

האלופה האנגלית פגשה לקרב על הגביע את צ'לסי למשחק שהסתיים ב-1:1 וב-0:3 בפנדלים לשדים האדומים. בסיום כולם היו מרוצים, מוריניו ופרגוסון לא התקוטטו והפנים לשבת, אז תפתח עוד עונה בפרמיירליג האנגלית.

"צריך להשתמש בזה כמדרגה לקראת השבוע הבא ואני חושב ששתי הקבוצות עשו זאת. אף אחת מהקבוצות לא הייתה מוכנה ב-100 אחוזים, אבל זה מה שקורה במשחק על גביע הקהילה", הוסיף פרגוסון אחרי המשחק, "הרבה שחקנים עייפים אבל המשחק הזה קירב אותם לרמת החדות ולקצב בהם הם צריכים להיות".

המנצח הגדול של המשחק היה אדווין ואן דר סאר הוותיק, שעצר שלושה פנדלים ושמר על רשת נקייה בבעיטות ההכרעה. "זו הייתה נקמה קטנה אחרי שהפסדנו לצ'לסי בגמר הגביע בעונה שעברה", אמר ההולנדי, "המאזן שלי בפנדלים לפני היום היה שלילי - 5:2 - כך שזו הרגשה מצוינת לנצח ואני חושב שזה הגיע לנו. שיחקנו טוב יותר מהם והגענו ליותר מצבים".

גם המאמן בצד המפסיד לא התאכזב יותר מדי. "אני מאוד מרוצה מהשחקנים", אמר מוריניו ופנה לדבר על חסרונם של ג'ון טרי ודידייה דרוגבה: "רק אתמול בלילה ידענו מיהם השחקנים שישחקו ומה תהיה שיטת המשחק ככה שאני חושב שהשחקנים שיחקו טוב מאוד. במחצית היו לי ארבעה שחקנים פצועים - פטר צ'ך, גלן ג'ונסון, פלורן מאלודה ושון רייט פיליפס. היו לנו הרבה בעיות לפני המשחק ובמהלכו, אבל בסך הכל טיפלנו בהן בצורה חיובית"

מוריניו יצטרך להתמודד בשבועות הקרובים, ולא בפעם הראשונה עם בעיית פציעות קשה. "יותר מחמישים אחוז מהסגל שלי לא יכול לשחק" אמר הפורטוגלי ועורר שוב את השאלה בעניין רכישות נוספות של צ'לסי. בהגנה, שתחסר בחודש הקרוב את ג'ון טרי, ישחקו טל בן חיים ואלכס. מוריניו יקווה שאלו יחפו על היעדרותו של הבלם האנגלי, שחיסרון דומה, יש האומרים, עלה לו שנה שעברה באליפות.

"אני לא חושב שלפיזארו, למפארד ורייט פיליפס הגיע להפסיד בגלל החמצות הפנדלים שלהם, אבל זהו הכדורגל. הליגה מתחילה בשבת הבאה ולא רצינו להפסיד את המשחק. לא היינו פחות טובים והראינו שיש לנו חבורה שנלחמת ועובדת ביחד", סיכם מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully