וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינדהובן גברה על ריאל בגמר טורניר הרכבות

5.8.2007 / 21:21

ההולנדים גברו 1:2 על אלופת ספרד במשחק מהנה. מילאן סיימה במקום השלישי. פנרבחצ'ה זכתה בסופרקאפ הטורקי, ליברפול-פיינורד 1:1

פ.ס.וו איינדהובן זכתה הערב (ראשון) בטורניר הרכבות הידידותי, שמתקיים ברוסיה, אחרי שגברה 1:2 על ריאל מדריד במשחק הגמר. המדרידיסטים שיחקו חלש מאוד במחצית הראשונה, אז עלו ההולנדים ליתרון 0:2, כשישמעאל אייסאטי הבקיע בדקה ה-33 ואיברהים אפליי בבעיטה חופשית בדקה ה-45. קבוצתו של ברנד שוסטר הציגה משחק הגנה רעוע, והתקשתה להניע כדור, אך היא עלתה למחצית השנייה נחושה יותר, ביצעה חילופים התקפיים והחלה לאיים על שערו של גומס. חאבייר סביולה צימק בדקה ה-58 אחרי תרגיל נאה בבעיטה חופשית, אבל הארנבון חבריו החמיצו מספר הזדמנויות, והתוצאה נותרה בעינה. זהו ההפסד השני של ריאל הקיץ.

מוקדם יותר התמודדו מילאן ולוקומוטיב מוסקבה על המקום השלישי בטורניר, כשאלופת אירופה ניצחה בדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים, לאחר 3:3 ב-90 דקות. דריו סימיץ' העלה את הרוסים ליתרון בדקה ה-17 אחרי שער עצמי, ואחרי השוויון של קאקה בדקה ה-22 ההגנה המילאנזית התפרקה. בראניסלאב איבאנוביץ' קבע 1:2 ללוקומוטיב בדקה ה-25 ופיטר אודמווינגה ניצל שגיאה נוראית של נסטה 3 דקות להפסקה כדי להעלות את קבוצתו ל-1:3 מפתיע. כשהכל נראה גמור, השוו קלרנס סיידרוף (87) וכריסטיאן ברוקי (90), והמשחק הלך לפנדלים, בהם היו האיטלקים, כאמור, מדויקים יותר.

במשחק של ליברפול ברוטרדם נגד פיינורד, נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1, כשהרוחות בסיום התלהטו, והמשחק היה רחוק מלהיות ידידותי. רויסטון דרנטה, שמבוקש על ידי ריאל מדריד וברצלונה, כבש לקבוצתו בדקה ה-45, סטיבן ג'רארד השווה בדקה ה-72. יוסי בניון שיחק 10 דקות. בטורניר זכתה פורטו, לאחר שגברה על שנחאי.

פנרבחצ'ה זכתה בסופרקאפ

פנרבחצ'ה זכתה הערב בסופרקאפ הטורקי, אחרי 1:2 דרמטי על בשיקטאש. אלכס דה סוזה העלה את פנר ליתרון בדקה ה-14, ואחרי שבובו השווה בדקה ה-20, נשמר הסטטוס קוו עד דקות הסיום. מתיאה קז'מן הבקיע את שער הניצחון 4 דקות לסיום המשחק.

תוצאות נוספות ממשחקי ידידות:

פורטו - שנגחאי שנחוואה 0:3
הבקיעו: תאריק סקטיו (5), ליאנדרו לימה (39 ו-42).

ניוקאסל - סמפדוריה 0:1
הבקיע: אלן סמית' (59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully