וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובצל השיאים: מאטסוזקה ניצח את סיאטל

5.8.2007 / 13:19

אחרי תשעה הפסדי חוץ למארינרס, חילצו הרד סוקס ניצחון 3:4. הקאבס גברו על המטס, אבל גם מילווקי ניצחה, צמד הומרים לפרנק תומאס

סיאטל - בוסטון 4:3

תשעה הפסדים רצופים בסיאטל. זה היה המאזן של בוסטון, לפני שדייסקי מאטסוזקה עשה לעניין סוף עם שבעה אינינגים כוחניים ועשרה טיגונים. בדרבי הפרטי דייס-קיי הכניע את אישירו סוזוקי, והשאיר אותו בלי חבטה בחמישה נסיונות. "אני ממש לא רוצה שיקבל ממני שום דבר", אמר מאטסוזקה.

אריק גאנייה נכנס כמחליף ושוב הרשה ריצה, וג'ונתן פפלבון סגר, לא לפני שעשה קצת התקפי לב לאוהדי הרד סוקס עם שתי הולכות. אדריאן בלטרה ויונייסקי בטנקורט עם הומרים מידי מאטסוזקה, ג'רוד וושבורן עם ההפסד.


טורונטו - טקסס 5:9

פרנק תומאס חבט לשני הומרים, ועלה למקום ה-20 בדירוג חובטי כל הזמנים, עם 505 הומרים. שש ריצות של הבלו ג'ייז באינינג הראשון הכתיבו ניצחון לשון מרקום, שנתן עוד הופעה סולידית של שישה וחמישה. ווילי אייר נוסה כפותח והפסיד בטקסס, בראד ווילקרסון עם הומר לריינג'רס.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 1:2

אופס, האיינג'לס לא הצליחו לברוח למארינרס. טראוויס באק חבט לסינגל באינינג השביעי, שבר שוויון 1:1 והנחיל למלאכים הפסד שני בסדרה, שהותיר פער בן 2.5 משחקים מסיאטל על כנו. שבעה ושבעה של קלווים אסקובר העצום לא הספיקו לאנהיים, כשג'ו בלנטון מנצח עם שבעה אינינגים בלי סטרייקאאוט. אלן אמברי סיפק את השמירה.


מינסוטה - קליבלנד 2:3

האינדיאנס החמיצו הזדמנות להגדיל את יתרונם בראש בית המרכז, כשנכנעו לטווינס, ומה שקורה פה מאוד מעניין: מינסוטה מרוחקת כעת 5.5 משחקים בלבד מהפסגה, ואתם זוכרים מתי היא עשתה את הפריצה שלה בעונה שעברה: בדיוק בתקופה הזו. רמון אורטיז ניצח, ג'ו ניית'ן שמר וארון לאפי הצעיר נחל הפסד בכורה בקריירה.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 7:5

גם הוייט סוקס, תאמינו או לא, חושבים, אמנם באופן קלוש, על פלייאוף. חאווייר ואסקז הגיש היטב שבעה ושישה, כשהוא מנצל עוד פתיחה רעה של ג'רמי בונדרמן, שסגר, אמנם, שבעה אינינגים, אבל ספג שש ריצות והפסיד. ג'ים תומה ואיי ג'יי פיירזינסקי עם הומרים לשיקגו, פלאסידו פולאנקו עם אחד לדטרויט. שמירה מספר 31 לבובי ג'נקס, הפער בין הגרביים למקום הראשון הוא 11 משחקים.


טמפה ביי - בולטימור 2:9

סקוט קאזמיר נתן את אחד מאותם המשחקים שציפו ממנו בתור פרוספקט מבטיח, עם שבעה ותשעה. "זה וינטאג' קאז", התבדח המגיש, שהיה אולסטאר בעונה שעברה. בריאן בורס עם ההפסד, הומר לקרלוס פניה, 26 שלו העונה.

NL: הקאביז חוזרים לנצח

שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 2:6

אינינג אחד, השלישי, הניב שש ריצות לקאביז, וזה הספיק להם כדי להכניע את ג'ון מיין, בדרך כלל אס מצוין שנקלע למרה שחורה. מיין סיים את המשחק עם 2.2 אינינגים והפסד, כשבצד השני טד לילי מרביץ 7.2 אינינגים עם שמונה טיגונים. עקב האכילס של לילי והקאביז היה מויסס אלו, האקס קאב שרשם שני הומרים.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 8:7

הללויה, דיבאקס, הרכבת דוהרת ואין עצור. ליבאן הרננדז זכה בניצחון חוץ ראשון מזה קרוב לשלושה חודשים, אריק בירנס ומיגל מונטרו חבטו להומרים בני שתי ריצות וחוזה ולוורדה רשם שמירה מספר 33, בדרך לניצחון השני של אריזונה בסדרה. סן דייגו עלתה למקום השני בטבלה עם פיגור 1.5 משחקים, הדודג'רס נסוגו למרחק שלושה משחקים. נומאר גארסיהפארה עם הומר ללוס אנג'לס, דרק לואו עם ההפסד.


וושינגטון - סט. לואיס 1:12

רקוויאם לאלופה, שממשיכה לצנוח מול הקבוצה הגרועה הכי לא גרועה בהיסטוריה. הנשיונאלס, שימו לב, על מאזן 60:50, ועם שני אינינגים, הרביעי והשישי, כוחניים, שהניבו חמש ריצות כל אחד. שני הומרים לריאן צימרמן, המצוי בכושר מופלא, הומר גם לבריאן שניידר וניצחון לג'ואל הנראהאן. ג'ואל פיניירו הגיע מבוסטון והוכיח שהוא לא שווה כלום. הוא רשם את ההפסד, אדם קנדי עם הומר לסט. לואיס.


מילווקי - פילדלפיה 5:6

ניצחון חשוב לברוורס, שהפכו פיגור 5:1 לניצחון, בזכות הומר 32 העונה של פרינס פילדר, בן שתי ריצות באינינג השמיני מידיו של טום גורדון המפסיד. הומר גם לריאן בראון, שעשה זאת על קול האמלס (שבעה וחמישה). ריאן הווארד מפילדלפיה חבט להומר ה-30 שלו העונה, פאט ברל וגרג דובס עם הומרים משלהם לפילי, מה שלא מנע מדרק טרנבאו להשיג ניצחון ומפרנסיסקו קורדרו לקצור את השמירה ה-34 שלו העונה.


פלורידה - יוסטון 5:6

מיגל קבררה רשם את הריצה המנצחת באינינג ה-12, לאחר שתי הגשות פראיות של סטיבן רנדולף. קבררה, הנלי רמירז ודני אוגלה חבטו להומרים במארלינס, ג'ייסון ליין עם אחד משלו לאסטרוס ולי גארדנר מפלורידה סיים עם הניצחון.


אטלנטה- קולורדו 4:6

שבעה ושבעה של טים הדסון עזרו לו לנצח את הרוקיז ואת אובלדו חימנז, כשהרכש החדש אוקטביו דוטל כמעט מחרב לו אותו, עם ארבע ריצות חובה בשמיני. בוב "השולת!!!!11" וויקמן שלת!!!11 עם שמירה מספר 18. מאט דיאז עם הומר לאטלנטה, גארט אטקינס עם אחד לקולורדו.


פיטסבורג - סינסינטי 9:8

באינינג העשירי חבט אדם דאן להומר בן שתי ריצות, לאחר שהרדס הצליחו לחזור מפיגור בן ריצה אינינג אחד לפני כן. ג'רד ברטון ניצח ודייויד וות'רס שמר, כשאת ההפסד רושם מאט קאפס. הומרים מלבד דאן בסינסינטי לאדווין אנקרנסיון ולג'ף קפרינגר. בפיטסבורג הרשימה ארוכה: ג'ייסון ביי, רוני פאולינו, נייט מקלאות', המגיש מאט מוריס וג'ק ווילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully