וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "ההחתמה הכי מרשימה יכולה להיות בניון"

5.8.2007 / 15:37

דלגליש מחמיא לישראלי של ליברפול: "הוא נותן עומק במרכז השדה". דאייר נשאר בניוקאסל, ברמינגהאם סירבה להחתים את חוסאם גאלי

"אחרי שווסטהאם סיכמה על העברתו של קרלוס טבז למנצ'סטר יונייטד, קיוו הפטישים להנחית בקישור את קירון דאייר, אבל אמש (שבת) פוצצה ניוקאסל את המשא ומתן בין הצדדים, והחליטה שהשחקן ישאר בשורותיה.

"כבר הסכמנו על תנאיו, והוא עבר בדיקות רפואיות", אמר באכזבה מאמן ווסטהאם, אלן קרבישלי, "אבל ממש ברגע האחרון ניוקאסל חזרה בה, מסיבותיה שלה". בסופו של דבר, דאייר יפתח את עונתו התשיעית ברציפות בניוקאסל, שלא פירטה מה הביא אותה להשאיר את השחקן בשורותיה.

מי שעשוי לעזוב את ניוקאסל הוא החלוץ אובפמי מרטינס. העיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" מדווח היום כי מנג'ר הזברות, סם אלרדייס, כנראה ייאלץ למכור את החלוץ הניגרי כדי להקל על הבעיות הכלכליות מהם סובל לאחרונה המועדון.

* קבוצות הפרמיירליג נכנסות לכוננות עם בואו הצפוי של פרנקו די סאנטו לממלכה. החלוץ הארגנטינאי בן ה-18 מחוזר נמרצות על ידי מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל, ליברפול, אברטון, טוטנהאם, מידלסבורו ופורטסמות'. הארגנטינאי הצעיר משחק כיום בשורות אודאקס הצ'יליאנית, ובדרום אמריקה כבר סימנו אותו כדייגו ארמנדו מראדונה החדש.

היהירות של גאלי עלתה לברמינגהאם על העצבים

קשרה המצרי של טוטנהאם, חוסאם גאלי, כבר סיכם את העברתו לשורות ברמינגהאם תמורת 3 מיליון ליש"ט, אולם אמש (שבת) הודיעה ברמינגהאם כי היא אינה מוכנה לרכוש את השחקן בשל סיבות מקצועיות. המצרי היה אמור לשחק באצטדיון סנט אנדרוז בשלוש השנים הבאות, אולם השחקן בן -25 ישאר בווייט הארט ליין. מאמן ברמינגהאם, סטיב ברוס, לא הסתתר מאחורי סיבות כאלה או אחרות, ואמר במפורש: "אני לא רוצה שהוא יתקרב לקבוצה שלי. לא אכנס לפרטים, אבל הוא כל הזמן העביר ביקורת על כולם, כולל חבריו לקבוצה, וזה לא מקובל עלי".

ברוס החמיא למצרי, אבל הבהיר איזו ציפיות נוספות היו לו מהקשר. "אני צריך מישהו שיתרום לחדר ההלבשה ולא יעכיר את המצב. הבחנתי בכך שיהירותו משפיעה לרעה על רוח העובדים במועדון".

דלגליש גורם לבניון להסמיק

אחרי שבישל לפרננדו טורס את שער הבכורה שלו במדי ליברפול, הגיע זמנו של יוסי בניון לקצור מחמאות. יכולתו של הקשר הישראלי לא נעלמה מעיניו של אחד מגדולי שחקני ליברפול בכל הזמנים, קני דלגליש. "לקבוצתי ליברפול היה קיץ עמוס, והמאמן רפא בניטז ביצע כמה העברות גדולות", אמר דלגליש לאתר הרשמי של האדומים. "פרננדו טורס בא כהעברה גדולה, וגם ריאן באבל נראה מבטיח, אבל אני מאמין שההחתמה הכי מרשימה יכולה להיות דווקא זו של יוסי בניון, שנותן לקבוצה את העומק שהיה חסר לה במרכז השדה. אם הוא יפזר ממגע הקסם שלו, כנראה שאוהדי ליברפול יאמצו אותו לליבם".

דלגליש החמיא לבעלים של ליברפול, האמריקאים ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, על הרכש שביצעו בקיץ. "היה ספק כמה כסף הם ישקיעו, אבל הם הוכיחו כי יש קבלות לדבריהם". ולסיום, קבלו את תחזית מאמנה לשעבר של ליברפול, לגבי סיום העונה הקרבה. לדעתו של דלגליש, מנצ'סטר יונייטד צפויה לזכות באליפות שנייה ברציפות, ואילו סגניתה תהיה ליברפול. צ'לסי תסיים במקום השלישי את העונה, ולפי דלגליש טוטונהאם צפויה להקדים את ארסנל, שתסיים את העונה רק במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully