וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד זכתה במגן הקהילה

5.8.2007 / 17:56

הפרמיירליג נפתחה עם המשחק של האלופה נגד צ'לסי, ואחרי 1:1 זכו בתואר האדומים עם 0:3 בפנדלים. בן חיים בלט במשך 90 דקות

הזענו כל הפגרה, עקבנו אחרי כל החתמה וניתחנו כל ציטוט, וסוף סוף זה מתחיל. הערב (ראשון) בוומבלי נפתחה עונת 2007/08 בפרמיירליג, במפגש הלוהט של מגן הצדקה, בין האלופה מנצ'סטר יונייטד למחזיקת הגביע צ'לסי. אחרי 90 דקות טובות ראינו 1:1, ניגשו שתי הענקיות לבעיטות עונשין מ-11 מטרים. אדווין ואן דר סאר עצר את הבעיטות של קלאודיו פיזארו, פרנק למפארד ושון רייט פיליפס, והשדים האדומים לקחו את הדו קרב 0:3.

לא כל התותחים שיחקו, במיוחד ג'ון טרי ודידייה דרוגבה בצ'לסי, אבל זה איפשר לשחקן אלמוני כמו טל בן חיים לרשום 90 דקות, בהן הראה יכולה טובה ויותר מראויה למעמד. סחתיין. צ'לסי אולי החזיקה יותר בכדור, אולם ההרכב המוזר איתו פתח ז'וזה מוריניו שלא כלל ולו חלוץ אחד בלבד, מנע ממנה להיות מסוכנת. מנ'צסטר, מצידה, נהנתה מכמה מתפרצות נאות וצירופים מצוינים שהעידו שכבר בפתיחת העונה התיאום של האלופה חי וקיים.
התיאום הזה בלט יותר מכל בשער של ריאן גיגס בדקה ה-35, כשסדרת מסירות מצוינת הסתיימה בבעיטה של הוולשי פנימה. כשפלוראן מאלודה הבין שאף שחקן קדמי לא יבקיע, הוא שעט לכיוון השער והשווה בדקה ה-45.

דעו לכם שסוכנויות ההימורים באנגליה מחשיבות את יונייטד כפייבוריטית לזכות בכתר האליפות, גם בתום העונה שפתח. "יונייטד נראית מוכנה להמשיך ולשלוט. הם כבשו הכי הרבה אשתקד, וכיום, עם סגל חזק יותר הם נראים בלתי מנוצחים", אמר מארק ריינולדס, אחד מבעלי אותן סוכנויות.

מהלך המשחק

בדקה ה-20 הגיע כדור מקרי לגיגס, דרך בן חיים, אבל צ'ך גלש מצוין ומנע מהוולשי להבקיע. 7 דקות מאוחר יותר נגיחה של אסיין חלפה על פי השער, כשהזינוק של ג'ון אובי מיקל פיספס את הכדור במילימטרים בודדים. מסירה ארוכה מההגנה לאגף שמאל נחתה בדקה ה-30 על החזה של אוורה, שהוריד לרונאלדו, ורץ מיד קדימה. הפורטוגלי שלח אותו בנגיעה, והסנגלי מסר רוחב מצוין לגיגס, שבין כל שחקני ההגנה הכחולים שלח רגל שמאל מצוינת שהשכינה את הכדור מתחת למשקוף של צ'ך חסר האונים, 0:1 למנצ'סטר. בדיוק לפני השריקה להפסקה כדור ארוך למאלודה חתך את ההגנה האדומה, הצרפתי גבר על פרדיננד כשעצר ברגל שמאל, התקדם איתה והכניע באותה רגל שמאל את ואן דר סאר המזנק, 1:1 מצוין. מאלודה החזיק מעמד 6 דקות בתוך המחצית, והוחלף.

בפתיחת המחצית השנייה הציל צ'ך בעיטה מקרוב של רונאלדו, שהגיעה בסיומו של עוד שעיטה באגף שמאל, אחריה בלם בן חיים את רוני, ומנע ממנו לשלוח את הריבאונד פנימה. בן חיים שוב בלט בדקות הסיום במהלך מתפרצת מאיימת של רונאלדו. הבלם הישראלי דחק את הכוכב הפורטוגלי לפינה, וצ'ך היה שם בשביל להציל.

הרכבים:

צ'לסי: פטר צ'ך, אשלי קול, גלן ג'ונסון (סטיב סידוול, 76), ריקרדו קראבליו, טל בן חיים ; מיקאל אסיין, פרנק למפארד, ג'ון אובי מיקל, ג'ו קול (סקוט סינקלייר, 82), פלורן מאלודה (קלאודיו פיזארו, 52), שון רייט פיליפס.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר; ווס בראון, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אוורה, מיקאל סילבסטרה (נאני, 69); מייקל קאריק, ג'ון אושה, כריסטיאנו רונאלדו, ריאן גיגס (דארן פלטשר, 80); ווין רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully