וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה מול בארונס ריגה ביורוקאפ

שגיא ניר

5.8.2007 / 13:24

הקבוצה הצפונית תתמודד במשחק כפול מול היריבה הלטבית, בניסיון להעפיל לשלב הבתים במפעל המתחדש. הגרלות לא פשוטות לנשים

פיב"א ערכה הבוקר (ראשון) במינכן את הגרלת המשחקים בשלושת המפעלים שנותרו לה: היורוקאפ לגברים, היורוקאפ לנשים והיורוליג לנשים.

בהגרלה נקבע כי נהריה, שהוגרלה ישירות לסיבוב המוקדמות השני, תשחק מול בי קיי בארונס הלטבית על הזכות לעלות ל-16 האחרונות במפעל. אם תעלה לשלב הבא, תשחק נהריה באחד מארבעה בתים בני 4 קבוצות כל אחד, ממנו תעלנה 2 הראשונות לשלב ההצלבה, בדרך לפיינל פור.

בארונס ריגה אינה מהקבוצות הגדולות של מדינת ברית המועצות לשעבר, ובעונה האחרונה הפסידה בחצי גמר הפלייאוף 3:2 לASK ריגה, שזכתה באליפות כשגברה בגמר על ונטספילס. לקבוצה אין תואר מקומי, ובשנתיים האחרונות התמודדה ביורוקאפ של פיב"א אך סיימה במאזנים גרועים: 5:1 ב-2006 ו-6:0 בעונה שעברה. מאמן הקבוצה הוא קרליס מוז'ניקס, לשעבר מאמן נבחרת לטביה ובעבר הרחוק עוד יותר שחקן מכבי חיפה, שהדריך בעונה החולפת את ונטספילס מול הפועל ירושלים בשמינית גמר היול"ב קאפ.

מאמן נהריה אריאל בית הלחמי אמר לארז מיכאלי בעקבות ההגרלה: "עצם זה שיש משחקים מוקדמים זה מסוכן, ובאופן כללי מפגש כפול מהווה מוקש. אנחנו צריכים להתייחס למפגש בשיא הרצינות והמוכנות, וללמוד היטב את היריבה".

המשחק הראשון, בריגה, יתקיים ב-20 בנובמבר, הגומלין בעין שרה ב-28 בנובמבר. שלב הבתים ייפתח ב-11 בדצמבר והפיינל פור ייערך ב-18 וב-20 באפריל.

אליצור רמלה ורמת השרון תשחקנה בשלב הבתים של היורוקאפ, באיזור הדרום מזרחי. רמת השרון הוגרלה לבית ג' עם בוטאספור הטורקית, צ'בקאטה הרוסית ובודצ'נוסט (מונטנגרו) או פלמורטרי (אלבניה) שתעלה מהמוקדמות. רמלה הוגרלה לבית ד' עם גלטסראיי הטורקית, דניפרו מאוקראינה ודונאב (בולגריה) או אימפריאל לימאסול (קפריסין) שתעלה מהמוקדמות. המשחק הראשון בשמונה בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully