וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ ג'ורג' בה יגיע להתרשמות בנתניה

בקופסה השלימו עם עזיבת אופיר חיים לנגב, ומחפשים מחליף. דיווח בקוסטה ריקה: סוליס מתרחק מבאר שבע, אחרי שסיכם בקבוצה מקומית

בזמן שנתניה ובאר שבע מתכננות את העברתו של מאוריסיו סוליס, התקשורת בקוסטה ריקה פירסמה כי השחקן סיכם בקבוצת ליבריה מהליגה הראשונה במדינה. בידיעה נאמר כי השחקן מבקש תחילה לסיים את כל ענייניו בנתניה ולקבל את המגיע לו, ורק אז לחזור לקוסטה ריקה. ככל הנראה השידוך של השחקן עם הפועל באר שבע לא ייצא אל הפועל, למרות התעניינות גורמים בבירת הנגב.

למרות הפרסום בקוסטה ריקה, אמרו בנתניה היום: "בבאר שבע יודעים מה התנאים לשחרורו של חיים, אבל אם הם ירצו את סוליס נשמח מאוד למצוא עבורו קבוצה בארץ". מכל מקום בקבוצה הכחישו שאין כל קשר בין עסקת סוליס לעסקת חיים.

חיים עצמו, שנופה אתמול מסגל הקבוצה, הגיע באופן עצמאי למשחק גביע הטוטו של הקבוצה באשדוד, ושוחח עם ראובן עטר וראשי המועדון. בסביבתו של השחקן אומרים: "למרות שאופיר ביקש לעזוב, הוא מקבל יחס הוגן, טוב ואוהב מצד כולם בנתניה. ורואים שכולם אוהבים אותו וקשה להם עם העובדה שהוא עוזב".

"אופיר חיים רגל וחצי בבאר שבע, ואפילו יותר מכך. קרוב לוודאי שבאימון היום הוא יגיע להיפרד מחבריו". כך אמר הבוקר (ראשון) גורם במכבי נתניה. אמש עד אחר חצות התנהלו שיחות לא רשמיות בין שתי הקבוצות, וזאת במטרה להגיע להסכם לשחרורו של החלוץ על פי בקשתו להפועל באר שבע. נתניה דורשת באופן רשמי פיצוי של 100 אלף דולר עבור שחרורו של חיים, ובנוסף את שחרורו המיידי של יחיאל צגאי, שכזכור, סיכם כבר את תנאיו בנתניה. הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, נתן אור ירוק לשחרורו של חיים.

בנתניה כבר מכינים חלופה מתאימה לעמדת החלוץ שתתפנה עם שחרורו של אופיר חיים. שם שעלה בקבוצה, ולא בפעם הראשונה, הוא עומר פרץ. שחקנה של מכבי ת"א. פרץ היה עד לא מזמן מועמד לעזוב לקרית שמונה, ובמכבי נתניה יבדקו באשר למעמד של השחקן כיום.

החלוץ ג'ורג' בה מגיע להתרשמות

היום החליטה מכבי נתניה לזמן להתרשמות חלוץ צרפתי נוסף, ג'ורג' בה, שיגיע מחר בלילה לארץ. החלוץ הצרפתי בן ה-28 , יליד חוף השנהב, רשם הופעות במונפלייה, לה מאן וניס מהליגה הראשונה בצרפת. בה שיתף פעולה עם דידייה דרוגבה, שחקנה של צ'לסי, במשחקה האחרון של נבחרת חוף השנהב. בה ייבחן יחד עם צ'אפוי במשחק גביע הטוטו.

היום הודיעה הנהלת מכבי נתניה לקשרה הברזילאי וולטר טאינן, המתאמן בקבוצה מזה כחודש וחצי, כי נמצאה קבוצה בברזיל המעוניינת בשירותיו והשחקן יושאל בעונה הקרובה וישחק בברזיל.

היום הודיעה אופ"א לנתניה כי תאריך משחק הגומלין בגביע אופ"א הוקדם מה-30 באוגוסט ל-28 באוגוסט, בנימוק שהפועל ת"א מארחת באותו יום, ולא ניתן יהיה לקיים שני משחקים באותו אצטדיון. מבדיקה שערכה הנהלת מכבי נתניה, התברר כי באופ"א סברו שמשחקה של נתניה יתקיים בבלומפילד, ולכן ביקשו לשנות את המועד, אך הנהלת הקבוצה השיבה לגורמים האירופים כי המשחק יתקיים בקרית אליעזר, וביקשה להחזיר את המשחק למועדו המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully