וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילטון ניצח בגראנד פרי של הונגריה

5.8.2007 / 17:20

הבריטי של מקלארן גבר בתום קרב צמוד על ראייקונן, והשאיר מאחור גם את חברו לקבוצה אלונסו, שנענש על עבירה במקצה הדירוג

נהגה של קבוצת מקלארן, לואיס המילטון, זכה היום (ראשון) בגראנד פרי של הונגריה, אחרי קרב צמוד עם נהגה של קבוצת פרארי, קימי ראייקונן. האנגלי פתח בפול פוזישן, ועוד נגיע לאירועים שהובילו לכך, והוליך לאורך כל המסלול הפתלתל, תוך שהוא מגדיל את הפער מחברו-יריבו לקבוצת מקלארן, אלוף העולם פרננדו אלונסו.

המילטון הוליך בבטחה את המירוץ, אבל אחרי עצירת התדלוק, החל ראייקונן לצמצם את הפער ובהקפה 27 פרארי היתה כחוט השערה אחרי מקלארן. בסיום, כאמור, היה זה המילטון עם ניצחונו השלישי העונה. הבריטי נשם לרווחה בסיום: "זה היה סוף שבוע רב באירועים ועמוס ברגשות לחלק מהקבוצה. עם כל הדרמה שהיתה בסוף השבוע, קל היה לאבד ריכוז. זה היה אחד המירוצים הכי קשים שחוויתי. השגת הנקודות היתה חשובה למורל הקבוצה".

אז מה היה בדיוק בסוף השבוע עמוס הרגשות, עליו דיבר המילטון באנדרסטייטמנט בריטי טיפוסי? אמנם פרננדו אלונסו ולואיס המילטון מייצגים שניהם את קבוצת מקלארן, אבל מסתבר שבקרב על אליפות הפורמולה 1 אין חברים. אתמול (שבת) ביצע הספרדי מהלך מפוקפק למדי על מנת להשיג יתרון על פני יריבו במקצה הדירוג לקראת מירוץ הגראנד פרי של הונגריה שיתקיים היום, כשחסם את דרכו של המילטון מיציאת התדלוק, ומנע ממנו לחלוף על פניו בדרך למקום הראשון.

אלונסו סיים כתוצאה מכך במקום הראשון של מקצה הדירוג וזכה לזנק מעמדת הפול פוזישן במירוץ עצמו, אך במהלך הלילה הודיעה ה-FIA כי אלונסו ייענש על המהלך, ויזנק מהמקום השישי בלבד, כשהמילטון, שסיים במקום השני, יקבל את עמדת הפול פוזישן במקומו.

המילטון סירב לתקוף את חברו לקבוצה לאחר מקצה הדירוג, והסתפק ברמיזה בלבד: "אין לי יותר מדי מה להגיד, ראיתם בעצמם מה קרה שם. את השאלות שלכם אתם צריכים להפנות לקבוצה".

עדכון ראשון: 08:02, 05/08/07
עדכון אחרון: 17:20, 05/08/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully