וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קופהאגן: "הקהל? אני יותר חושש מהחום"

5.8.2007 / 10:23

שחקני קופנהאגן נחתו בנתב"ג, מיעטו להתראיין, ניפקו קלישאות, ודיברו על אוהדי בית"ר ירושלים. האצ'ינסון: "שמעתי על האווירה בטדי"

פ.צ קופנהאגן נחתה הערב (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון, לקראת הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות נגד בית"ר ירושלים, אחרי ה-0:1 של הדנים בפארקן.

אטיבה האצ'ינסון החמיא את המחמאות הרגילות וניפק את הקלישאות שכולנו רגילים אליהן. "בית"ר קבוצה מצוינת עם הרבה שחקנים טכניים, אבל אני מקווה שנעלה מוכנים", היגג. "קצת חם כאן יותר מאשר בדנמרק, ואני מקווה שנתמודד עם זה ושהיתרון מהמשחק הקודם יספיק. שמעתי על האווירה בטדי".

"הקהל? אני מודאג מהחום" (עוזי דן, הארץ)

פ.צ. קופנהאגן, יריבת בית"ר ירושלים ביום שלישי, השיגה אתמול ניצחון שלישי ברציפות - 0:1 מול ארהויס מהתחתית - אבל שוב לא הרשימה. "זה עדיין לא מה שאני מצפה לראות", אמר בסיום המאמן הנורבגי, סטאלה סולבאקן, לערוץ TV3, "שיחקנו הגנתי ולא היינו טובים כל כך, אבל גם הנקודות חשובות".

מאוחר יותר, בראיון ל"ספורט הארץ", דיבר סולבאקן על ההתפרצות שלו כלפי העיתונאים הדנים - שהוגדרה כנדירה - לאחר המשחק הראשון נגד בית"ר. "כן, צעקתי, כעסתי, אני בדרך כלל לא כזה, אבל היו עיתונאים שהוכיחו בורות וטיפשות", אמר סולבאקן. "רק בגלל שלא שיחקנו טוב, אמרו שלא התכוננו לבית"ר, אבל ראינו אותה בכל הזדמנות".

הופתעת מהיכולת של בית"ר?

"ממש לא. העובדה שבית"ר מגיעה מישראל לא אומרת שהיא קבוצה לא טובה. יש לה שחקנים מצוינים וצוות אימון טוב. השחקנים שלה עמדו יפה מאוד על המגרש אחרי שאיבדו שחקן מולנו. אם הופתעתי, זה רק מהעובדה שהם לא הסתגרו אחרי ההרחקה. הם הוכיחו אופי".

הקבוצה שלך לא כל כך.

"אנחנו משתפרים. נכון שזה הולך פחות טוב ממה שחשבתי, או לפחות פחות מהר, אבל ישנה מגמת שיפור".

בדנמרק טוענים שאתה בלחץ מהגומלין בירושלים.

"לחץ זה חלק מהמשחק, אנחנו במצב סביר, ברור שחשוב לנו להצליח ולעבור".

הקהל בטדי נחשב משוגע, אתה מוכן לקבלת הפנים?

"פנאטי? דיברו אצלנו הרבה על הפנאטיות של אוהדי בית"ר, אבל זה כדורגל ואנחנו מקצוענים. קהל נלהב זה טוב לקבוצה הביתית, אבל אנחנו נתרכז במשחק. אני חושש הרבה יותר מהחום וממזג האוויר מאשר מהקהל".

כשנשאל סולבאקן אם הדחה מול בית"ר תהיה כישלון, הוא התפתל. "בית"ר קבוצה חזקה, היא יכולה לעבור כל אחת, אבל בוודאי שזו לא תהיה הצלחה עבורינו".

ובכל זאת, בשנה שעברה הגעתם עד שלב הבתים.

"כל עונה וכל משחק זה סיפור חדש, אבל כמובן שזה יהיה כישלון אם לא נעבור, בטח לעומת העונה הקודמת".

"אנחנו צריכים להבקיע בחוץ" (עוזי דן, הארץ)

השער היחיד במשחק נכבש על ידי אטיבה האצ'ינסון בדקה ה-22. מאז ועד לסיום נראה שהיה שפ.צ. קופנהאגן מחפשת לסיים את המשחק עם ניצחון מינימלי, מה שהתבטא בנסיגה לאחור.

סולבאקן איפשר למגן השמאלי, וויליאם יינסן, לנוח (במקומו עלה אוסקר וונדט השוודי), כמו גם לקשר התוקף, מרקוס וורץ (במקומו נוסה הרכש הצ'כי החדש, ליובור סונוקו, שהציג יכולת לא רעה). מרקוס אלבק פתח על הספסל כדי לשמור כוחות לקראת המשחק מחרתיים מול בית"ר, ונכנס לעשרים הדקות האחרונות. מאמן היריבה ארהויס, אובה פדרסון, טען בסיום כי לקבוצתו, שצברה רק נקודה בארבעת משחקי הליגה, הגיע תיקו.

ייספר גרונקיאר, כוכב פ.צ. קופנהאגן, שתנחת הערב בישראל וכנראה תערוך רק אימון אחד בארץ, אמר לקראת הגומלין: "אנחנו צריכים להבקיע בחוץ, זה המפתח. ברגע שנבקיע, בית"ר תצטרך לכבוש שלושה. היתה לנו התחלה קשה, אבל חזרנו למסלול, אם כי אנחנו לא עומדים בצורה אידיאלית על המגרש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully