וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לגנק במחזור הפתיחה בבלגיה

4.8.2007 / 23:13

סגנית האלופה גברה על סרקל ברוז' 1:3, אליניב ברדה נכנס בדקה ה-89. ורמוט וטועמה בראשון. רועי דיין לא נכלל בסגל סנט מירן בהפסד למאת'רוול

קבוצתו של החלוץ הישראלי אליניב ברדה, גנק, סגנית אלופת בלגיה פתחה ברגל ימין את העונה עם ניצחון ביתי 1:3 על סרקל ברוז'. ברדה פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-89 במקומו לש טון סוטרס, שכבש שער. הישראלי הספיק לשחק שלוש דקות עד שריקת הסיום.

גנק, שנוצחה בסיבוב המוקדמות של ליגת האלופות בביתה על ידי פ.ק. סארייבו 2:1, ועומדת בפני הדחה מהמפעל עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית משער של איבן בוסניאק. כאמור, סוטרס הכפיל את התוצאה בדקה ה-20. סטין דה סמט ציצמם ארבע דקות לפאחר מכן. ז'אן פיליפ קאייט (35) חתם את תוצאת המשחק.

אנדרלכט האלופה עבדה קשה עד שניצחה את העולה החדשה מכלן 0:1 משער של מרצ'ין ואסילבסקי הפולני בדקה ה-90. צמד של פרנסואה סטרצ'ל בדקות 26 ו-58 העניק לקלאב ברוז' ניצחון 1:2 על מון ברגן. פרנסואה זוקו איזן זמנית בדקה ה-44.

רועי דיין, שחתם השבוע בסט. מירן הסקוטית, לא נרשם לסגל קבוצתו במשחק ההפסד שלה 1:0 למאת'רוול במחזור הראשון של הפרמיירליג הסקוטי.

* משה אוחיון כבש שלושער בניצחון של ווינטרטור 4:6 על לה-שו דה-פון בליגה השוויצרית השניה. ווינטרטור נקלעה לפיגור בדקה התשיעית, אבל שני שערים מהירים של אוחיון בדקות 20 ו-22 העניקו להם יתרון, ואחרי שלה-שו דה-פון איזנה בדקה ה-44, החזיר אוחיון את קבוצתו ליתרון בדקה ה-49, לפני שהקבוצות החליפו שערים לכל צד עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully