וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת לא יודעים מנוח

4.8.2007 / 21:04

הטור דה פראנס רק נגמר והליגה בארץ הבאגט כבר נפתחה. מארסיי יצאה לשטרסבורג וחזרה עם 0:0. ולנסיין-טולוז 1:3, בורדו-לאנס 0:1, פ.ס.ז'-סושו 0:0

הליגה הצרפתית, אחת מחמש הליגות הבכירות באירופה, נפתחה הערב (שבת). המחזור הראשון נפתח עם משחקן של שטרסבורג, שאירחה את סגנית האלופה, מארסיי. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0.

ההפתעה של המחזור נפלה במשחקה של ואלנסיין, שנלחמה נגד הירידה אשתקד, וגברה 1:3 על טולוז, שסיימה במקום השלישי. גיבור המשחק היה יוהאן אודל, שכבש שלושער. אודל פתח את מסכת הכיבושים כבר בדקה החמישית והוסיף עוד שניים (29, 58). ניקולס דיוזה (11) הישווה באופן זמני.

מונאקו סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול סט. אטיין. פרדריק פיקיון הבקיע לזכות המקומיים דקה לסיום המחצית. שתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה איזן פסקאל פיינדונו בפנדל וחילק את הנקודות. בורדו גברה על לאנס 0:1 משער של דויד בליון בדקה ה-30. פריז סן ז'רמן סיימה בתיקו 0:0 עם מחזיקת הגביע, סושו. העולה החדשה, קון, השיגה ניצחון בכורה על ניס 0:1. ליליאן קומפאן כבש את שער הניצחון עשר דקות לסיום.

תוצאות נוספות:

ליל - לוריין 0:0
ראן - נאנסי 2:0
לנאנסי: מארק אנטוואן פורצ'ון (36) ויוסוף האדג'י (40).

המחזור יינעל מחר (ראשון) עם שני משחקים. האלופה הנצחית, ליון, עם שש אליפויות רצופות, תפגוש בסטאד דה ז'רלן את אוקזר. לה מאן תתעמת עם מץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully