וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה ניצחה את איטליה

4.8.2007 / 19:47

אסטון וילה הביסה את אינטר 0:3, טוטנהאם גברה 0:2 על טורינו, ווסטהאם ניצחה 1:2 את רומא. לפחות יובנטוס סיימה ב-1:1 מול סנדרלנד

משחקי האימון ברחבי אירופה המשיכו בקצב מהיר גם הערב (שבת), כשהקבוצות האנגליות כבר בהכנות שיא לעונה המתקרבת.

את התוצאה המרשימה של היום השיגה אסטון וילה, שהביסה 0:3 את אינטר. גארת בארי כבש ראשון בדקה ה-14 וצמד שערים של מרטין לאורסן (48) וגבריאל אגבונלהור (68) במחצית השנייה סגרו את השלישייה.

טוטנהאם, ששבה ממסעה בדרום אפריקה, ניצחה 0:2 איטלקיה אחרת, טורינו. רובי קין בדקה ה-16 ודימיטאר ברבאטוב בדקה ה-65 הוכיחו פעם נוספת כמה חד החלק הקדמי של התרנגולים.

איטלקיה נוספת שהפסידה היא רומא, 2:1 לווסטהאם. לודוביק ז'יולי העלה את הג'יאלורוסי ליתרון בדקה -13, אבל ג'ורג' מקארתני (63) ודין אשטון (66) הפכו בתוך 3 דקות.

שער של דויד סילבה בדקה העשירית העניק לוולנסיה 0:1 על מנצ'סטר סיטי היומרנית. יובנטוס לא יכלה לעולה החדשה סנדרלנד וסיימה מולה ב-1:1. מרפי כבש לחתולים השחורים, מולינרו הישווה. מידלסברו הצליחה קצת יותר וניצחה 0:2 את אלקמאר משערים של סטיוארט דאונינג (2) ואיגביני יעקובו (16).

אתלטיקו מדריד הספרדית גברה הערב (שבת) בטורניר אמסטרדם 1:3 על לאציו. בראוליו כבש צמד לרוחיבלנקוס (39 ו-66). דקתיים לאחר מכן צימק סטפאנו מאורי כשהרשית לזכות האיטלקיים. חוסה אנטוניו רייס, הרכש הטרי של הקולוצ'יונרס, החזיר את יתרון בן שני השערים (69) והשלים בכך שלושה שערים תוך שלוש דקות. ארסנל גברה על איאקס 0:1 משער של רובין ואן פרסי בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully