וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מסתדרת גם מחוץ לבית

4.8.2007 / 20:01

בני סכנין אירחה את מכבי פ"ת בקרית אליעזר לאחר שמגרשה הביתי לא אושר. זה לא עניין את וילנר ויבוריאן, שכבש צמד, בניצחון 0:3

שתי קבוצות עם הרבה סימני שאלה התייצבו הערב (שבת) על הדשא בקרית אליעזר למשחקן הרשמי הראשון לעונת 2007/8 במסגרת בית ג' של גביע הטוטו. לבני סכנין, הפנים החדשות-ישנות בליגת העל, לא אושר המגרש הביתי. הקבוצה שסובלת גם מבעיות תקציב, שמה את הדברים הלא נעימים בצד ועשתה לאוהדיה חג. חניכיו של אלישע לוי הוכיחו כי למדו לקח מהעונה הקודמת שלהם בליגת העל.

מכבי פתח תקווה התעוררה גם היא ליום חדש. אחרי שנים ארוכות תחת הנהגתו של גיא לוזון הועבר השרביט ליוסי מזרחי. הקיץ הארוך בגזרת עומר גולן הסתיים לעת עתה באותו מקום בו התחיל החלוץ. המלאבסים צירפו את קדוסי, אבל מצבת הזרים רחוקה מלהיות סגורה.

חניכיו של מזרחי עדיין לא התרגלו לשיטה החדשה כי אם כן, קשה להסביר את התבוסה הלא נעימה כבר בפתיחת העונה, גם אם 'רק' בגביע הטוטו.

בדקה ה-32 הקבוצה הטובה יותר במגרש הצליחה לעלות ליתרון. עבד רבאח הגביה כדור ולירון וילנר התרומם מעל כולם כדי לכבוש. 0:1 לבני סכנין. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה הצליחה המארחת להכפיל את היתרון. איליה יבוריאן כבש בנגיחה אחרי בישול של סניוני. חמש דקות חלפו, יבוריאן העלה את מאזנו לצמד מול המלאבסים. 0:3 מצוין לבני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully