וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מועמדת לאליפות, וגם לירידה

4.8.2007 / 19:20

אם לשפוט לפי גביע הטוטו, חיפה, שגברה 0:3 על הרצליה, מועמדת לאליפות. הקבוצה של דוד לירידה. רוסו ספג קללות. אשדוד-נתניה 0:0

אמרו עליה שהיא לא התחזקה מספיק הקיץ, בדומה לקבוצות אחרות, אמרו שההחלקה מול גלוריה ביסטריצה באינטרטוטו היא מודל לעונה העגומה, אבל מכבי חיפה הוכיחה הערב (שבת) שההספדים עליה, על מאמנה ועל בעליה היו מאוד מוקדמים.

הירוקים, שהתארחו בהרצליה אצל הקבוצה המקומית במסגרת המחזור הראשון של בית א' בגביע הטוטו, הציגו משחק מצוין וקצרו ניצחון 0:3. יניב קטן (28), ליאור רפאלוב (40) במבצע סולו ענק אחרי שעבר חמישה שחקנים, ורוברטו קולאוטי (66) כבשו. ג'ובאני רוסו, שחזר לאחר גלות של שנתיים במכבי תל אביב, נכנס כמחליף בדקה ה-56.

הקבוצה של פרדי דוד המשיכה את סוף העונה שעברה עם משחק לא יציב כשהיא לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים מול שער הירוקים. למאמן מחכה עדיין הרבה עבודה כדי לגבש את הקבוצה.

ארגון 'הקופים הירוקים' המשיך במלחמה נגד החזרתו של ג'ובאני רוסו לקבוצה. אוהדי הארגון קיללו במהלך כל המשחק את הקשר הקרואטי בין כאשר ישב על הספסל, ובין כשהוכנס כמחליף בדקה ה-56.

המשחק השני בבית א', בין מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה, עמד בצל פרשת אופיר חיים, שביקש להשתחרר מהקופסה ולעבור לווסרמיל, שם מציעים לו חוזה נאה יותר ודקות רבות יותר. לפני המשחק ניפה אותו המאמן ראובן עטר מהסגל. שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע את שער יריבתה והסתפקו בחלוקת נקודות.

מכבי הרצליה - מכבי חיפה 3:0

בדקה ה-14 השתחרר מקאסי ושלח בעיטה שטוחה ומפתיעה שכמעט מצאה את ניר דוידוביץ' לא מוכן. בדקה ה-28 הרחיק לוקאש סורמה כדור, רוברטו קולאוטי קלט אותו, רץ קדימה, הסתובב על ה-16, והשאיר לקטן, שהתקדם ושלח את הכדור לפינה, 0:1 לחיפה. המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים עד שבדקה ה-40 ליאור רפאלוב, שממשיך להפגין יכולת מצוינת מאז מחנה האימון, עבר את כל הגנת הרצליה ואת השוער וגילגל בקלילות לרשת החשופה. שער ענק לקשר המוכשר. 0:2 לחיפה.

לאחר היעדרות של שנתיים מהמדים הירוקים, הוכנס ג'ובאני רוסו למשחק בדקה ה-56. הקרואטי מסר עשר שניות לאחר מכן מסירה מצויינת לרפאלוב שבעט לקורה. המשחק המשיך להתנהל בכיוון אחד ומסירה מצויינת שפרצה את ההגנה של הרצליה בדקה ה-66 הגיעה לרוברטו קולאוטי, שעבר את השוער ומזווית קשה מאוד גילגל פנימה. 0:3 לחיפה הלוהטת. בדקה ה-73 החליף הנבחן של חיפה, פיטר מסיללה, את יניב קטן לקול תשואות הקהל.

בסיום המשחק היה מאמן מכבי חיפה רוני לוי מרוצה ואמר: "ליאור רפאלוב הוא שחקן מוכשר. הוא מבין שהוא יגיע רק בעזרת עבודה קשה ורצינות כי כישרון יש לו. אני מרוצה מההשתלבות של ג'ובאני רוסו. תנאי המגרש לא היו מספקים".

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:0

בנתניה פתחו במלחמה עם הפועל באר שבע, כולל טענות לפנייה לשחקן תחת חוזה, בתגובה יצאה הודעה מהנגב שאמרה שנתניה "שדדה" את הבאר שבעים בשעתם הקשה. לירן שטראובר החולה לא פתח במשחק, גל ניר החליף אותו בין הקורות.

באשדוד ככל הנראה לא ייחסו חשיבות מרכזית למשחק, אלא רק כדי לבחון את בלם הברזילאי אנדרה לואיס, אחרי שהוא כבר עבר את הבדיקות הרפואיות.

שתי הקבוצות היו כנראה עסוקות בדברים אחרים, שכן שערים הן לא הצליחו לכבוש הערב. שני המאמנים, ראובן עטר ואלון חזן, יצטרכו להפיק לקחים מן המשחק הדל אם כל אחד מהם רוצה לעלות מדרגה נוספת עם קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully