וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "אני מופתע שהאוהדים נגררו אחר התקשורת"

אריק רחמיאן

4.8.2007 / 14:07

עטר מנסה להרגיע את אוהדי מכבי נתניה: "גם ללא שני הזרים שחסרים נהיה קבוצה חזקה". בקבוצה תוהים מדוע נמכרו רק 200 מנויים

שעה קלה לפני שמכבי נתניה הוגרלה אתמול (שישי) לשחק נגד לרייה הפורטוגלית בגביע אופ"א, התייחס ראובן עטר בראיון שהעניק לתוכנית הספורט "ספורט סיטי" ברדיו קול נתניה למשחקים הצפויים לקבוצה במפעל האירופי.

"האוהדים שלנו יכולים להיות רגועים, אני מבטיח שנתניה של העונה היא קבוצה חזקה שנותנת פייט, גם ללא שני הזרים שחסרים לנו", אמר המאמן. "אני קצת מופתע מכך שהאוהדים נגררו אחר הפרסומים בתקשורת, ומקווה שבמשחק בקרית אליעזר נראה את הקהל הנתנייתי ביציעים. אני כאן חמש שנים, ויודע שיש לנו אוהדים רבים בכל הארץ".

עטר גם דיבר על שחרורו של סוליס. "שיהיה ברור, ההחלטה הייתה מקצועית, לאור היכולת שגילה במחנה", הבהיר עטר. "הוא שחקן טכני ובעל ניסיון, ורואים זאת במשחקו, אבל הוא איטי, וכאן הייתה הבעיה. גיליתי זאת לפני שיצאנו למחנה האימונים, אבל רציתי לראות אותו בפעולה, כי חשבתי שאולי הניסיון יחפה על האיטיות ברגע שייכנס לכושר משחק. לואיס מרין, למשל, שאיננו מהיר, יודע לעשות זאת היטב, וכשהבנתי כשסוליס איננו מחליף ראוי לאנסומבו, החלטתי לשחררו".

"יש שחקנים שבאים עם רקורד ועם דקות משחק בנבחרות, ואלה לא מוכנים להגיע למבחנים ואפשר רק לבחון אותם בדיסקים", הסביר עטר מדוע נתגלתה סוגיית המהירות רק אחרי החתימה. "ראיתי משחקים שלו במונדיאל והתרשמתי מאוד, אבל מאז עברה שנה שלמה, וכעת הוא בן 34".

האם הנזק הכלכלי הכרוך בשחרור, בנוסף להחתמתו של אנגולביץ' משמעותי? "בסופו של דבר נגיע לסיכום על פיצוי לסוליס, והעלות הזו יחד עם ההחתמה של אנגלוביץ' תהיה פחות או יותר שווה לחוזה המקורי של סוליס, שעומד על 150 אלף דולר", אמר עטר.

"ראיתי את אנגולביץ' לפני כמה חודשים בסלובקיה במשחק חצי גמר הגביע, והתלהבתי ממנו. הוא מהיר, טכני וחזק, שיעזור לנו מאוד".

ומה לגבי אלן מסודי? "לא ניהלנו שום מו"מ על מסודי. לא אמרתי שאני רוצה אותו, אבל גם לא אמרתי שאני לא רוצה אותו. אני לא בטוח שהאוהדים מתגעגעים אליו".

מה עם הזר סיריל צ'פוי? "ראיתי אותו במשחק אימון ובעוד בשני אימונים במחנה", סיפר המאמן. "הוא שחקן מרשים עם רקורד טוב מאוד. ישבנו והחלטנו שקודם כל נגיע איתו לסיכום חיובי, ורק אחר כך נביא אותו להמשך ההתרשמות. הוא שיחק במארסיי, בראן ובשטרסבורג, שם הראה שהוא שחקן רחבה מספר 9 טיפוסי, כזה שמבקיע גולים. אני רק צריך לבדוק איך שחקן ברמה כזו מגיע לשחק בישראל, ורק אחר כך אחליט לגביו".

ובהקשר לאי החתמתו של מזואה אנסומבו, שכביכול לא הוחתם מסיבות כלכליות, אמר עטר: "לי היה ברור כבר לפני כמה חודשים שאנסומבו לא ימשיך בנתניה, מסיבות כאלה ואחרות, עליהן אני לא מוכן לפרט".

עטר הבהיר כי דדי בן דיין החלים ויהיה כשיר למשחקים בליגה ובאירופה.

"זה קשור לתרבות הצפייה בכדורגל"

אבי סטרול החליט באותה תוכנית רדיו לשבור שתיקה בהקשר למחאת האוהדים. "הופתעתי לראות כמה קהל הגיע לפתיחת העונה", אמר הבלם. "נתניה הייתה טובה לפני מחנה האימונים, וחזרה טובה ומגובשת עוד יותר. אני קורא לכל אותם אוהדים שהביאו אותנו למקום השני לשוב ולעודד אותנו, כי אנחנו זקוקים לקהל. אני מאוד מקווה שבמשחק בקריית אליעזר יגיע הרבה קהל לדחוף אותנו".

איציק גניש, עוזרו של דניאל יאמר, התקשה להבין את היחס לקבוצה ולעומד בראשה. "אני כל הזמן חושב על זה, ולא מצליח למצוא את התשובה מדוע קבוצה שסיימה במקום השני והולכת לשחק באירופה לא מצליחה למכור מעל 200-300 מנויים", תהה. "זה מפתיע ומאכזב, כנראה שזה קשור לתרבות הצפייה בכדורגל בארץ".

"יאמר הוא יהודי חם ואוהב שמשקיע המון כסף בנתניה, אותו יכול היה להשקיע בביתו ובמשפחתו. הוא ראוי לאהבה והערכה, ולא מגיע לו היחס הזה. אני מאוד מקווה שזה ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully