וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית הימורים גם בטניס?

4.8.2007 / 13:07

7 מיליון דולר הונחו על משחק של דוידנקו בפולין, רובו על יריבו, המדורג 87. במערכה השלישית הרוסי פרש, וכעת נבדקת אפשרות של הטיית משחק

ימים קשים עוברים על עולם הספורט, כשעכשיו גם בסבב ה-ATP עולה חשד רציני להטיית משחק, לאחר שחוקרים קלטו מגמות חשודות במיוחד במשחק של המדורג ראשון בטורניר בפולין, ניקולאי דוידנקו, שפרש בסיבוב השני מול מרטין ואסיו ארגיו הארגנטינאי, המדורג 87 בעולם.

במהלך חסר תקדים ביטלה חברת ההימורים הבריטית בטפייר את כל ההימורים על המשחק. בטפייר הודיעה שקיבלה הימורים בסך 7 מיליון דולר על המשחק, פי 10 מהסכום הרגיל, כשרוב הכסף הונח דווקא על ארגיו, גם לאחר שדוידנקו זכה במערכה הראשונה 2:6. הארגנטינאי ניצח בשנייה 3:6, ודוידנקו פרש בשלישית בגלל פציעה, למרות שהוליך 1:2.

"אנחנו חושבים שההימורים לא היו הוגנים", אמר בבטפייר. "המחירים נראו מוזרים מאוד".

"אני לא חושב שדוידנקו קשור לזה", אמר ארגיו. "הוא שיחק פצוע, זה כל מה שאני יודע".

הטיית משחקים בעבר?



בשנים האחרונות עלו מספר טענות להטיית משחקים בטניס. ב-2003 סוכנויות השעו את ההימורים שש שעות לפני שיבגני קפלניקוב עלה לשחק בליון נגד פרננדו ויסנטה, אחרי הימורים משמעותיים על הספרדי, שאחרי מספר חודשים ללא ניצחון חגג אחרי שתי מערכות בלבד. ה-ATP לא ביצע חקירה, ולא הועלו חשדות שמישהו מהשניים היה קשור למשהו פלילי.

מספר טניסאים רוסים, קפלניקוב, מראט סאפין ואנדריי מדבדב, צולמו לפני מספר שנים עם אלימז'אן טוחטקונוב, מאפיונר אוזבקיסטני, שהואשם בהטיית תחרות הריקוד על הקרח באולימפיאדת החורף בסולט לייק ב-2002.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully