וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נקינס ו-ווקושיץ' אומרים שלום

4.8.2007 / 13:40

רכז הפועל ירושלים חתם בקלימאמיו בולוניה, הפורוורד הקרואטי של נהריה ישחק מול מכבי ת"א במדי ציבונה זאגרב. סינגלטון בטאו ויטוריה

שניים מהזרים ששיחקו בעונה האחרונה בליגת העל מצאו בתים חדשים: הוראס ג'נקינס בקלימאמיו בולוניה, וודראן ווקושיץ' בציבונה זאגרב.

ג'נקינס (32, 1.86 מ'), חזר במהלך העונה האחרונה להפועל ירושלים אחרי שנחתך מאפס פילזן, ואת העונה הנוכחית הוא יפתח בקבוצתו של אנדראה מזון, שירדה מגדולתה בשנים האחרונות.

בולוניה תשחק העונה בבית המוקדם הקשה ביול"ב קאפ, עם דינמו מוסקבה, הכוכב האדום בלגראד, פנליניוס, אוסטנד ונימברוק. במהלך הקיץ היא צירפה את הפורוורדים ספנסר נלסון ודנטה קלאבריה, הסנטר אלסאנדרו סיטאדיני והגארד דוידה לאמה.

ווקושיץ' (24, 2.03 מ'), שהעונה הלא מנוצלת בנהריה היתה הראשונה שלו באירופה אחרי 5 שנים בארצות הברית במכללת נורת'ווסטרן, חתם לשנתיים באלופת קרואטיה ציבונה זאגרב, שתשחק בבית המוקדם של היורוליג מול מכבי תל אביב.

המאמן יוסיפ וראנקוביץ', שיחליף העונה את דראזן אנזולוביץ' המעוטר, כבר צירף לקבוצתו אקס "ישראלי" אחר, הסנטר סם הוסקין, ותחתיו ינסה ווקושיץ' לממש את הפוטנציאל שלו בצורה בולטת יותר מכפי שהתאפשר לו בנהריה.

החתמה מרכזית ומעניינת יותר באירופה היא זו של בוטסי תורנטון (30, 1.92 מ'), שחוזר למונטפסקי סיינה אחרי עונה של זכיה ביורוקאפ עם ג'ירונה, ועונה רווית פציעות בברצלונה. במדי סיינה השיג תורנטון אליפות ופיינל פור יורוליג ב-2004.

טאו ויטוריה החתימה את הרכש הראשון בעידן נוון ספאחיה, ג'יימס סינגלטון האמריקאי. הפורוורד בן ה-26, 2.03 מטרים, אמור להיכנס לעמדה של לואיס סקולה, שעזב את הבאסקים לטובתה של יוסטון רוקטס. סינגלטון רשם בעונה הבאה 1.6 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-7.1 דקות משחק בלוס אנג'לס קליפרס.

אנטון פונקרשוב (21, 2.00 מ'), ההבטחה הגדולה של צסק"א מוסקבה והכדורסל הרוסי, האריך את חוזהו בשלוש שנים אבל יבלה את העונה הקרובה כמושאל בחימקי מוסקבה, ביול"ב קאפ. צסק"א החזירה את אלכסיי שבד (18, 1.96 מ') מחצי עונת השאלה בחימקי, והחתימה לחמש שנים את ארטם זבלין (19, 2.15 מ') שמגיע מסראטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully