וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטובר מתקרב לקווינס

4.8.2007 / 11:03

ניו יורק ניצחה בשיקגו את הקאבס, וניצלה הפסדים של אטלנטה לקולורדו ושל פילדלפיה למילווקי, שחזרה לפסגת המרכז. מהפך ב-AL מרכז

שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 6:2

קרלוס דלגאדו חבט לדאבל באינינג התשיעי, במצב 2:2, והעלה את המטס ליתרון שהביא לעוד ארבע ריצות ולניצחון גדול במשחק הפתיחה בסדרה בריגלי. עם ההפסדים של אטלנטה ופילדלפיה, יתרון המטס כעת הוא חמישה משחקים בראש בית המזרח. רמון קסטרו חבט להומר מידיו של קרלוס זמבראנו, שהוליך שבעה חובטים. בסך הכל הולכו המטס 11 פעמים במשחק, אבל את הדיבידנדים קצרו רק באינינג האחרון. חמישה אינינגים בלבד לזמבראנו, 6.2 ותשעה טיגונים לאורלנדו הרננדז המצוין, שהרשה הומר לדרק לי. גיירמו מוטה עם הניצחון, ריאן דמפסטר הוא המגיש המפסיד.


מילווקי - פילדלפיה 1:2

הברוורס ניצלו את הפסד הקאביז כדי ליטול בלעדיות בראש טבלת בית המרכז. יובאני גייארדו הגיש היטב 6.2 אינינגים, בהם טיגן שבעה חובטים, והסתייע בשמירה מספר 33 העונה של פרנסיסקו קורדרו. שבעה אינינגים טובים לא הספיקו לקייל קנדריק, שנחל את ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 1:0

בקרב הצמרת של המערב החליט דאג דייויס שהוא לדודג'רס לא ייתן את המשחק הזה. דייויס הגיש שמונה אינינגים אדירים עם ארבע קטילות, כשהוא עולה על צ'אד בילינגסלי היריב, עם 7.2 ושמונה טיגונים. באינינג השמיני עשה כריס סניידר את ההבדל עם הומר, וחוזה ולוורדה דאג לספק את השמירה, ה-32 שלו במספר.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:4

בליל חמישי זה היה הרכש החדש, מורגן אנסברג, שרשם שני הומרים לפאדרס, ועכשיו הצטרף אליו רכש אחר עם שני הומרים, מכריעים ביותר - סקוט היירסטון. היירסטון, שהגיע מאריזונה, נכנס כמחליף באינינג השישי במקום מילטון בראדלי שנפצע, וחבט גם להומר המשווה, בן שלוש ריצות, בשמיני וגם להומר המנצח באינינג העשירי. הית' בל זכה בניצחון, ג'ק טשנר בהפסד. בארי בונדס נותר מחוסר חבטות, ולא הצליח לרשום הומר מספר 755. הופעה ענקית של מאט קיין, עם 7.1 אינינגים ו-11 אוורורים, לא עזרה לו לרשום ניצחון.


פלורידה - יוסטון 8:2

משחק טוב של רוי אוסוולט, עם שישה וחמישה, עזר לו לרשום ניצחון על דונטרל וויליס. הומרים לכריס ברק מיוסטון ולג'רמי הרמידה מפלורידה.


פיטסבורג - סינסינטי 13:4

איאן סנל המתדרדר רשם עוד הפסד, כשקן גריפי ג'וניור חובט להומר ה-589 שלו בקריירה. סקוט האטברג, אדם דאן ואלכס גונזאלס הטיסו גם הם את הכדור רחוק בסינסינטי, ריאן דואומיט עשה זאת בפיטסבורג. מאט בלייל עם הניצחון.


וושינגטון - סט. לואיס 2:3

לקרדינלס יש אי אלו שאיפות לכבוש את פסגת המרכז, אבל לא ביכולת הזו. ריאן צימרמן חבט את הסינגל המנצח באינינג התשיעי מידי ריאן פרנקלין, והעניק לצ'אד קורדרו ניצחון.


אטלנטה - קולורדו 9:2

ג'ף פרנסיס הרשים עם שישה ושמונה, והרוקיז ממשיכים לעשות את המוות לבית המערב, הקשה ביותר בבייסבול. גארט אטקינס חבט להומר, כשהוא וחבריו מנחילים לג'ון סמולץ את הפסדו השישי העונה. אטלנטה ממשיכה לפשל ככל שזה קשור בסגירת הפער מהמטס.

סיאטל בסביבה. מאוד בסביבה

סיאטל - בוסטון 4:7

הביקור האחרון של הרד סוקס בסיאטל הסתיים בסוויפ למארינרס, וגם הנוכחי נפתח ברגל שמאל. אדם ג'ונס חבט לסינגל שהעלה את סיאטל ל-4:5 באינינג השישי ויונייסקי בטנקורט חבט להומר והשחיל ארבעה ריביז, כששון גרין רושם ניצחון ומייק טימלין את ההפסד. שמירה מספר 32 לג'יי ג'יי פאץ, דייויד אורטיז עם הומר לבוסטון וקנג'י ג'וג'ימה עם עוד אחד לסיאטל. המארינרס צימקו את הפער מהאיינג'לס ל-2.5 משחקים, ההפרש בין בוסטון והיאנקיז ירד חזרה לשבעה.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 1:7

כצפוי, ליאנקיז לא היו בעיות במשחק הפותח של הסדרה מול הרויאלס החלשים. רובינסון קאנו חבט להומר וצ'ין מינג וונג סיפק כהרגלו את הניצחון, עם שבעה אינינגים טובים. חמישה אינינגים לאודאליס פרז בהפסד, אלכס רודריגז עדיין עם 499 הומרים.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 4:8

האיינג'לס היו בדרך הנכונה לניצחון, כשעלו ליתרון 3:4 באינינג השמיני, ואז באה קריסה של סקוט שילדס, שנבעה מטעות של ולאדימיר גררו. לגררו היה זה משחק שני ברציפות עם שני הומרים, אבל עשה טעות בשיקול הדעת, זרק לבסיס הבית במקום לפסול בראשון ושימו לב מה קרה - האיש עם השם הכי גאוני במייג'ורס, ג'יי ג'יי פורמניאק (תן פור, יא מניאק) רשם את ריצת השוויון, שהובילה למפלה של שילדס (חמש ריצות חובה). סנטיאגו קאסייה עם הניצחון.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 7:4

חמש ריצות באינינג הרביעי עשו עבור הוייט סוקס את ההבדל, כשלארבע מהן אחראי חואן אוריבה, עם גראנד סלאם. אוריבה סייע למארק בהרלי המצוין לרשום ניצחון מספר 9 העונה, עם שמונה אינינגים טובים מאוד. הומרים גם לג'רמיין דיי וג'וש פילדס, הפסד לאנדרו מילר, שגרם לדטרויט לאבד את הבכורה במרכז לקליבלנד.

ולחדשות סמים: נייפי פרז, האינפילדר של הטייגרס, הושעה ל-80 משחקים לאחר שהתגלה שהשתמש בסמים אסורים בפעם השלישית. הוא סיים את העונה. גארי שפילד הלך לרשימת הפצועים של הקבוצה.


מינסוטה - קליבלנד 5:2

יומיים לאחר אסון הגשר במינסוטה, הטווינס שוב עלו לשחק. גריידי סיזמור עשה טרור ליוהאן סנטנה, עם הומר וארבעה ריביז, וסי סי סבאתיה זכה בניצחון ה-14 שלו העונה, הגבוה ביותר במייג'ורס, כשהוא רושם שישה אינינגים. ג'ו בורובסקי שמר בפעם ה-30 העונה, והמשמעות: קליבלנד חוזרת לפסגת המרכז, לראשונה מזה כחודש.


טורונטו - טקסס 4:6

שישה ותשעה הספיקו לרוי האלאדיי לזכות בניצחון, למרות ארבע ריצות חובה. שמירה לג'רמי אקארדו והפסד לג'יימי רייט.


טמפה ביי - בולטימור 3:1

בסווינג אחד של המחבט העניק אוברי האף ניצחון לאוריולס, עם הומר של שלוש ריצות. דניאל קבררה, עם שבעה ושלושה, נהנה ממנו ורשם את ה-W, ג'יימס שילדס עם ההפסד ודני באעז עם השמירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully