וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: טבז עבר למנצ'סטר יונייטד

3.8.2007 / 20:15

העברתו של הארגנטינאי מווסטהאם לאולד טראפורד אושרה. ואלרי בוז'ינוב חתם בסיטי, לידס תפתח את העונה במינוס 15 בשל אי סדרים

שבועות של דיונים משפטיים, חילופי האשמות ונבירה במסמכים הגיעו היום (שישי) לקיצם, כשהנהלת הפרמיירליג אישרה את העברתו של קרלוס טבז לשורות מנצ'סטר יונייטד. הארגנטינאי של ווסטהאם שיכנע את אנשי חברת MSI, שמחזיקה בכרטיסו, לשלם לפטישים עמלה בסך 4 מיליון דולר, שתשחררו מחוזהו, ומשהסכימה החברה, נסללה דרכו לאולד טראפורד.

טבז בן ה-23, יהפוך לשחקנה של מנצ'סטר יונייטד, שתשלם תמורת השאלתו 9 מיליון דולר. אלופת אנגליה זכאית לרכוש את הקשר תמורת 60 מיליון דולר, אבל בשלב זה העניין אינו עומד על הפרק.

"אנו שמחים שהמחלוקת יושבה", אמרה ההודעה הרשמית של MSI, "וטבז יעבור מווסטהאם למנצ'סטר. בכך בא לסיומו ההליך המשפטי שלנו נגד ווסטהאם בבית המשפט". יו"ר הפטישים, אגרט מגנוסון בירך על המוגמר: "אני מרוצה שסוף סוף סיימנו את הסאגה בהסכמה. עכשיו אפשר להתמקד בעונה החדשה. אני מאחל לטבז הצלחה". טבז צפוי להיות מוצג ביונייטד בתחילת השבוע הבא.

* הצרות לא מפסיקות לרדוף אחר לידס יונייטד. המועדון המפואר, שירד בתום העונה שעברה לליגה השלישית באנגליה, יתחיל את העונה הקרובה עם מינוס 15 נקודות. הקבוצה, שחזרה לאחרונה לידיו של הבעלים קן בייטס, עמדה לדין בפני הנהלת הליגה בשל אי סדרים כספיים, חובות עצומים ואי תשלום משכורת יוני לשחקנים. הסכנה הגדולה היתה כי המועדון יורחק מהליגה, והעונש הזה מהווה את הרע במיעוטו, אך בלידס לא מתכוונים להרים ידיים, ולערער על ההחלטה.



* החלוץ הבולגרי ואלרי בוז'ינוב השלים את העברתו למנצ'סטר סיטי תמורת 6 מיליון ליש"ט. בוז'ינוב בן ה-21, ששיחק בשורות יובנטוס, חתם בסיטי ל-4 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully