וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ספתח מוצלח להפועל חיפה והפועל פ"ת

3.8.2007 / 18:09

האדומים ניצחו במחזור הפתיחה של בית א' 0:1 את ראשון לציון. הקבוצה של מלמיליאן הביסה 0:3 את בני לוד. הפועל ר"ג הפסידה לעכו

קבוצות הליגה הלאומית פתחו היום (שישי) רשמית את עונת 2007/08 עם מחזור משחקים בגביע הטוטו. במסגרת מחזור הפתיחה של בית א', ניצחה הפועל חיפה בביתה את עירוני ראשון לציון 0:1. שער של חלוץ הרכש החדש, ערן לוי, בדקה ה-2, קבע את תוצאת המשחק.

מכבי אחי נצרת, שמגרשה נפסל לאירוח על ידי המשטרה, אירחה את הפועל רעננה בלוד, והובסה 3:1. דודו אברהם העלה את הקבוצה מהשרון ליתרון 0:1 בדקה ה-7, וכעבור 4 דקות כריסטיאנו דוס סנטוס הכפיל את היתרון. רעננה סגרה את הסיפור בדקה ה-24 כשדוס סנטוס השלים צמד וקבע 0:3. וואהב בראכת צימק בדקה ה-75 והמתיק מעט את הפסדה של אחי נצרת.

במשחק יחיד שנערך בבית ב' הפסידה הפועל רמת גן 3:1 להפועל עכו. המשחק שוחק בראשון לציון, ואלון זיו העלה את העכואים ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-15. כעבור 11 דקות עומאר סאני הכפיל את יתרון האורחים. קובי חסן צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-36, אבל רמת גן לא הצליחה למצוא את השוויון, וליאור דיכלבו קבע בדקה ה-79 את תוצאת המשחק.

המחזור הושלם עם ניצחונה המרשים של הפועל פתח תקוה 0:3 על בני לוד בחוץ, אחרי ששלושת השערים הושגו ב-18 הדקות הראשונות. פפי קימוטו כבש צמד (4, 18) ויניב לוזון הוסיף אחד (12). מאמן פתח תקוה, אורי מלמיליאן, אמר אחרי המשחק: "טוב לחזור למשחק ראשון לאחר הפגרה עם ניצחון. אבל יש לנו עוד הרבה מה לשפר ואני מאמין שעד שתתחיל הליגה נראה יותר טוב. לכולם ברורה המטרה השנה וגביע הטוטו היא מסגרת טובה להכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully