וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - כפ"ס: שום עולה בהרכב משני

שום יפתח בגביע הטוטו עם המחליפים בהגנה, ורומולו בחוד. קבוצתו של אוחנה, תנצל את המפגש (שבת, 19:40) לבחון את החלוץ ג'פרסון

בית"ר ירושלים תארח מחר (שבת) בשעה 19:30 את הפועל כפר-סבא, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. עבור מאמן הקבוצה, יצחק שום, המשחק מול קבוצת נעוריו לא נמצא בראש מעייניו, אולם למרות זאת ביקש משחקניו לגלות רצינות ולא לזלזל במפגש וביריבה.

היום קיימה הקבוצה אימון נוסף, בו שוב לא תרגל שום את ההרכב שצפוי לפתוח מחר. ההרכב הסופי אמור להיקבע ממש בסמוך לפתיחת המשחק, אך ההערכה היא כי מרבית השחקנים שפתחו במשחק הראשון מול קופנהאגן יזכו למנוחה. מספר שחקני ספסל יקבלו את חולצת ההרכב.

חוליית ההגנה של בית"ר במשחק מחר צפויה להיות שונה לחלוטין מזאת שעלתה מול קופנהגן: אלירן דנין צפוי לפתוח כמגן שמאלי במקום יואב זיו, שי חדד הצעיר עשוי לקבל הזדמנות באגף ימין ואילו את עמדת הבלמים אמורים לאייש דוד אמסלם ושמוליק קוזוקין.

בחוליית הקישור יפתח דרק בואטנג, לאחר שספג אדום בקופנהגן ולא ישתתף בגומלין. לצידו ישחקו קובי מויאל הקשר הצעיר ואבירם ברוכיאן, כשבאגף ימין צפוי לפתוח עומרי אפק. בחוד ככל הנראה יפתח הברזילאי אנטונלי רומולו, שצפוי לשחק לפחות במחצית הראשונה. על הספסל הבית"רי ישבו גם שחקני ההרכב, שאמורים לפתוח מול קופנהגן ויתכן כי חלקם אף ישולבו במהלך המשחק על פי ההתפתחויות.

הרכב משוער: שטראוס, קוזוקין, אמסלם, דנין, חדד, דרק בואטנג, קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, מילובאן מירוסביץ', עומרי אפק, אנטונלי רומולו.

זרקו ולוז יפתחו על הספסל

אנשי הפועל כפר סבא ממשיכים בהכנות להשלמת הסגל. החלוץ הברזילאי, ג'פרסון מוריירה, שנבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים בהולנד והגיע ביום רביעי ארצה, יפתח מחר (שבת) בהרכב הקבוצה במשחק מול בית"ר. המאמן, אלי אוחנה, ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים זרים, ובשלב זה ההערכה היא שג'פרסון לא יוחתם, אלא אם כן ירשים את אוחנה במשחק הקרוב. המגן השמאלי מברזיל, לירודיאו גונזלבש, יגיע רק ביום ראשון ולא ייבחן במשחק.

לירון זרקו הסובל ממתיחה לא ייפתח כנראה במשחק. ייתכן והבלם הצעיר אלירן סיימון יפתח בהרכב על חשבונו. יעוזה אבובקרי ובן לוז צפויים לפתוח על הספסל של אוחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully