וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - מכבי חיפה: רוסו יחכה על הספסל

2.8.2007 / 19:01

קומץ של ארגון האוהדים מתכנן להגיע ולהמשיך בהפגנות במשחק מול הרצליה, אבל הקרואטי לא יפתח. לוי: "עדיין לא החלטנו לגבי מסודי"

מכבי חיפה תעלה למשחקה הרשמי הראשון לעונת 2007/8 מול מכבי הרצליה בהרכב מלא. ג'ובאני רוסו ומאור מליקסון יפתחו על הספסל, כאשר יניב קטן ורוברטו קולאוטי אמורים לפתוח בחוד. נראה כי גם הנבחן מדרום אפריקה, טשפו מסיללה, שעבר אתמול בדיקות רפואיות, יפתח בהרכב.

הבוקר (שישי) התקיים אימון שחרור וגם הקשר אלן מסודי, שלא התאמן אתמול בשל סיבות אישיות, נטל בו חלק. בכל מקרה, הקשר לא יפתח מחר במשחק וספק אם ייכלל בסגל.

המאמן רוני לוי השתתף בכנס השנתי של עיתונאי הספורט בחיפה, שנערך במלון "נוף" בעיר הכרמל. במהלך הכנס, לוי התייחס לאפשרות שאלן מסודי יעזוב את מכבי חיפה, ובמקומו יוחתם מסיללה הדרום אפריקאי.

"העובדה שמסיללה משחק בנבחרת, כבר מעידה שיש בו משהו", אמר לוי. "נראה אותו שבוע ונגבש דעה. האם הוא יבוא על חשבונו של מסודי? עדיין לא החלטנו, כי למסודי יש חוזה בקבוצה וחייבים לכבד אותו. כל עוד אין לו קבוצה אחרת, צריכים להעניק לו את כל השירותים כולל לאפשר לו להתאמן. לא הגענו לשלב שבו אנו צריכים להחליט אם להקפיא אותו או לא כי איננו רוצים לפגוע. אני מאמין שיימצא פתרון".

ארגון "הקופים הירוקים" הודיע שיגיע למשחק בהרצליה בכדי לחדש את ההפגנה כנגד ג'ובאני רוסו. במועדון מאמינים שהארגון לא יגיע למשחק חוץ רק בכדי להסית כנגד השחקן.

ניצן יפתח בשער הרצליה

גם במכבי הרצליה נערכות ההכנות האחרונות לקראת המפגש. השוער איתמר ניצן יפתח בין הקורות של הקבוצה, במקום השוער הבלגי, פיטר מרליר, שבגלל ציפורן חודרנית בבוהן רגלו, יחזור לאימונים רק ביום ראשון. הקבוצה תכלול בסגל שוער מקבוצת הנוער, משום שהשוער השלישי שלה, גל מסיקה, שוהה עם נבחרת הנוער בטורניר גביע החלב בצפון אירלנד.

גם הקשר דייהו דייויס לא יוכל לשחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים מהעונה שעברה. החלוץ הנבחן, טצ'ם אנטויה יפתח במשחק לצידו של סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully