וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הודחה גם בזוגות בסן דייגו

3.8.2007 / 8:53

הפסידה יחד עם בת זוגתה מירזה בסיבוב השני של הטורניר לקודריאבצבה וסיי. קירילנקו הדהימה את יאנקוביץ', שנידר הדיחה את הינגיס

שחר פאר סיימה הלילה (בין חמישי לשישי) את הופעתה בטורניר סן דייגו (סך פרסים של 1.34 מיליון דולר) כשהודחה גם מטורניר הזוגות. פאר, שכזכור הפסידה בסיבוב הראשון של טורניר היחידות להודית סאניה מירזה, הודחה ביחד עם מירזה בסיבוב השני של טורניר הזוגות לאחר קרב ארוך מול הרוסיה אלה קודריאבצבה והטיוואנית סו-ווי סיי 3:6, 6:3, 12:10.

בינתיים המשיכה מירזה בכושר המצוין ביחידות, ומחצה את דינארה סאפינה האימתנית 1:6, 2:6 בדרך לרבע הגמר. את ההפתעה של היום רשמה מריה קירילנקו, שהיממה את המדורגת שלישית בעולם, ילנה יאנקוביץ', וגברה עליה 2:6, 6:3, 5:7. עבור הסרבית היה זה משחק ראשון מאז ווימבלדון, והיא בבירור עדיין לא חזרה לכושרה מתחילת העונה. כעת יהיה מעניין לראות האם קירילנקו, שנחשבה עד לפני כמה שנים לאחת המבטיחות בסבב ומאז שקעה בבינוניות, תוכל לנצל את הניצחון המרשים כקרש קפיצה להחייאת הקריירה הדועכת שלה.

המדורגת ראשונה בטורניר, מריה שראפובה, לא התקשתה מול הצרפתייה טטיאנה גולובין ומחצה אותה 0:6, 3:6 בשמינית הגמר. פרט לשראפובה וקירילנקו העפילו לרבע הגמר שלוש רוסיות נוספות: אנה צ'בקטאדזה הנהדרת, שניצחה את איי סוגיאמה היפנית 4:6, 4:6. נדיה פטרובה שגברה 3:6, 6:7 (8:10) על קטרינה סרבוטניק הסלובנית, ואלנה דמנטייבה, שהדיחה את פיינלסיטית ווימבלדון, מריון ברטולי, עם 4:6, 5:7.

דניאלה האנטוחובה הסלובקית, שהיתה בצד הלא נכון של המשחק הקאמבק הגדול של סרינה וויליאמס הפצועה בווימבלדון, פגשה הפעם את האחות הגדולה של המשפחה, וונוס, שדרסה אותה עם 0:6, 3:6 קליל בדרך לרבע הגמר. גם פטי שנידר תהיה שם אחרי ניצחון 1:6, 7:6, 3:6 בדרבי שוויצרי על מרטינה הינגיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully