וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: הודו ניצחה בטסט השני באנגליה

רועי פרידמן

2.8.2007 / 13:35

ההודים התגברו גם על הגשם וניצחו את אנגליה בטסט השני בנוטינגהאם. בינתיים התפתחו תקריות מכוערות על המגרש בין הנבחרות

הגשם שיורד בבריטניה לא פסח גם על טרנט ברידג', והיום הראשון נפתח רק בשעה 3:00 אחה"צ. אבל ברגע שהתאפשר המשחק, ראהול דראוויד שלח את האנגלים לחבוט ראשונים וזה השתלם לנבחרתו בסופו של דבר. לאחר סוף היום השני רק נס היה מציל את המקומיים, אך מזג האוויר המשיך להיות בצד של האורחים. המגישים ההודים, בראשות זאהיר ח'אן שסיים עם 4 פסילות, ואניל קומבלה הוותיק עם עוד 3, לא נתנו לאנגלים שום הזדמנות, ופסלו אותם ל-198. רק אליסטר קוק עם 43 ניסה לעשות משהו לקבוצתו.

כאשר שני הפותחים של הודו, דינש קארתיק ווסים ג'אפר, שמו 147 לפסילה הראשונה, היה ברור לאן הולך המשחק, במיוחד כשסצ'ין טנדולקר, עם 91 וסוראב גנגולי עם 76, מקנים להודו יתרון גדול מאד בסבוב הראשון. "בכל סדרת משחקים אנחנו מצליחים להשיג לפחות 100 נקודות יחד על ידי הפותחים, זה טוב וזה חשוב לביטחון שלנו ושל הקבוצה", אמר אח"כ קארתיק.

בפיגור גדול, אנגליה ידעה שהיא הייתה צריכה תרומה גדולה מהכוכבים שלה, אך קווין פיטרסן לא היה במשחק. אנדרו סטראוס ופול קולינגווד שיתפו פעולה עם סיבוב מצויין של הקפטן, מייקל ווהן, שסיים עם 124. אך גם המזל היה עם האורחים. ווהן ניסה לחבוט בכדור שהגיש רוטרה סינג, אך הכדור פגע בצד הרגל, והתגלגל איכשהו לאט ובצורה מרגיזה אל הסטאמפס. "מייקל היה פשוט בזון, הוא חבט בצורה חיובית, הוא פגע טוב בכדור", אמר קולינגווד. "אם הוא היה נשאר עוד שעה, המשחק היה נראה אחרת." אבל למגישים ההודים, בראשות זהיר ח'אן שהוסיף עוד חמש פסילות, היו תוכניות אחרות. בסיומן, הודו הייתה צריכה רק 73 נקודות לנצח, ולמרות 3 פסילות של כריס טרמלט, הם עשו זאת לפני הפסקת הצהריים של היום החמישי.

תוצאה:

אנגליה 198 ו-355
הודו 481 ו-73 ל-3

הודו ניצחה ב-7 וויקטס, ומובילה 0:1 בסדרה. זהיר ח'אן נבחר לאיש המשחק.

הטסט השלישי והאחרון יחל ביום חמישי הבא באובל, בדרום לונדון. אנגליה חייבת לנצח את המשחק כדי להשוות את הסדרה. אנגליה לא הפסידה בסדרת טסט בבית מאז האשז ב-2001, ולא הפסידה אף פעם סדרת טסט ביתית מאז שווהן נבחר לקפטן אנגליה ב-2003.

אלא שמלבד משחק מעניין, המשחק ייזכר גם בגלל ההתנהגות, או ליתר דיוק חוסר ההתנהגות הספורטיבית במהלך המשחק. ברגעים מסויימים היה לכל אחד מהשחקנים מה לומר לשחקן יריב, ונראה שהמשחק יגלוש למקומות שלא נראו אף פעם בקריקט בינ"ל. "הגדיל" לעשות שנתאקומאראן סריסאנת האורח, שנקנס אחרי המשחק אחרי שהתנגש בכוונה בכתפו בווהן. "היו לו את כל ההזדמנויות שבעולם להמנע מהמגע", אמר לאחר המשחק השופט הראשי, רנג'אן מדוגלה מסרי לנקה. סריסאנת גם כמעט הוריד לקווין פיטרסן את הראש בהגשה, והגשה אחרת שלו, לפול קולינגווד, הוא הגיש כשהרגל שלו הייתה עמוק מעבר לתחום ההגשה המותר.

"אני אשוחח על כך עם הקפטנים לפני המשחק באובל כדי למנוע השנות של מקרים כאילו", אמר מדוגלה לאחר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully