וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודן מול דאנקן בערב ה-NBA הראשון בעונה הבאה

2.8.2007 / 22:13

לוח המשחקים לעונת 2007/8 פורסם. פורטלנד תפגוש את סן אנטוניו במשחק הפתיחה. גארנט ובוסטון יפתחו מול וושינגטון

48 שעות אחרי מעברו המתוקשר של קווין גארנט לבוסטון סלטיקס, פורסם הערב (חמישי) לוח המשחקים של עונת 2007/8 ב-NBA. משחק הפתיחה יתקיים ב-30 לאוקטובר ויפגיש בין האלופה סן אנטוניו ספרס לפורטלנד. יותר מזה, טים דאנקן מול הבחירה מספר 1 בדראפט, גרג אודן. שני משחקים נוספים יתקיימו באותו ערב: יוטה נגד גולדן סטייט ויוסטון נגד לוס אנג'לס לייקרס.

בערב השני יתקיימו ארבעה משחקים. דנבר תארח את סיאטל ולברון ג'יימס יארח בקליבלנד את דאלאס עם דירק נוביצקי. דטרויט תפגוש את מיאמי ב-1 לנובמבר ואילו בוסטון סלטיקס, שהוזכרה כל כך הרבה בתקשורת בשבוע האחרון, תפתח את העונה בערב הרביעי, כשתארח את וושינגטון.

אם כבר מדברים על שנות השמונים בהקשר של בוסטון, אז המפגש הקלאסי הראשון בין הסלטיקס ללייקרס יתקיים ב-23 לנובמבר. המשחק הראשון בין סן אנטוניו לפיניקס, שנחשבות לשתי הקבוצות הטובות במערב, יתקיים לקראת חג המולד ב-17 לדצמבר. כדי לראות שחזור של גמר השנה הבאה בין סן אנטוניו לקליבלנד, נצטרך לחכות ל-17 לינואר, אז ייפגשו שתי הקבוצות בפעם הראשונה.

בערב חג המולד נקבל שלושה בונבונים בזה אחר זה - וויד ומיאמי נגד לברון וקליבלנד, מיד לאחר מכן קובי והלייקרס נגד נאש והסאנס, ולקינוח המפגש הראשון בהחלט בין שתי הבחירות הראשונות בדראפט 2007 - כשהבלייזרס של גרג אודן יפגשו את הסוניקס של קווין דוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully