וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא סוף העולם אם לא אגיע לבייג'ינג"

2.8.2007 / 13:29

גל פרידמן מתוסכל מהכנותיו לאולימפיאדה: "כל עוד אני לא מתמודד על המדליות באליפויות, חבל על הזמן. מקסימום אגיע ללונדון 2012"

"אם לא אגיע לאולימפיאדת בייג'ינג, זה לא סוף העולם", כך אמר היום (חמישי) הגולש האולימפי גל פרידמן, זוכה מדליית הזהב באולימפיאדת אתונה, שעדיין לא נכנס לתוכנית אימונים לקראת המשחקים האולימפיים שייערכו בקיץ הבא בסין.

יכולתו של גולש הרוח הייתה רחוקה מלשכנע בשנתיים האחרונות, בעיקר לאור המעבר מדגם המיסטרל לדגם הניל פרייד, ונכון לעכשיו, ובעקבות התוצאות באליפויות אירופה והעולם האחרונות, גולש הרוח הבכיר בארץ הוא שחר צוברי והוא המועמד המוביל להגיע לבייג'ינג 2008.

בשבועות האחרונים פורסמו ידיעות לפיהן פרידמן יפסיק ליהנות מתמיכת סגל היהלום, מאחר שלא הביא הישגים משמעותיים מאז המעבר לניל פרייד. פרידמן ממשיך לקבל את תמיכת סגל היהלום, המיועדת לספורטאים האולימפיים הבכירים בארץ, אבל היום הוא חשף את הקשיים שעומדים בפניו.

"צריך למצוא לי מסגרת אימון מתאימה", אמר פרידמן ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל, "האיגוד לא מסוגל לתת לי מסגרת אימונים. זה לא משנה מי המאמן, אלא עם מיהם יריבי האימון. אין בעיה של כסף ומימון. אני צריך להתאמן עם אנשים שיוכלו לתרום לי עם התנאים החדשים, למצוא יריבי אימון חדשים. אם לא מצליחים להשיג לי יריבי אימון, חבל על הזמן שלנו".

פרידמן חשף חלק מחוסר המוטיבציה שלו באליפויות האחרונות. "עם כל הכבוד לצוברי, שעשה התקדמות מרשימה, אצלי הסיפור הוא אחר", אמר פרידמן, "כל עוד אני לא מתמודד על המדליות, זה לא מעניין אותי, חבל על הזמן".

"אנחנו עכשיו עושים את כל המאמצים כדי שאגיע מוכן לאליפות העולם בניו זילנד בינואר", אמר פרידמן, "לא תמיד יריבי האימון מוכנים לשתף פעולה, וזה לגיטימי. גם צוברי לא רוצה לשתף פעולה ולהתאמן איתי, כי גור שטיינברג החליט שזה לא טוב לו".

"לא הגעתי גם לסידני, וזה לא היה סוף העולם", אמר פרידמן, "תהיה גם את אולימפיאדת לונדון ב-2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully