וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבקים מרגשים ברחבי אירופה

2.8.2007 / 13:23

מרקו מיליץ חוזר לאולימפיה לובליאנה אחרי חצי עונה בריאל מדריד, יורליוס ז'וקאוסקאס עבר מריטאס לז'לגיריס. דלמאו בבשיקטאש

מרקו מיליץ' חוזר הביתה. הגארד הסלובני (30, 1.99 מ'), שעזב במהלך העונה שעברה את אולימפיה לובליאנה לטובת ריאל מדריד, חתם בקבוצה לעונה אחת.

מיליץ' שיחק בעונה שעברה 11 משחקי יורוליג במדי הדרקונים הירוקים, קלע 15.1 נקודות וקטף 6.9 ריבאונדים. המעבר לאלופה הספרדית לא עבר חלק, בעקבות פציעה שמנעה ממנו לשחק חלק ניכר מהעונה. שחקן נוסף שחתם בלובליאנה הוא מירזה בגיץ', שמגיע מהיריבה העירונית סלובאן. הסנטר בגיץ' (22, 2.20 מ') חתם לשנתיים.

שחקן ותיק נוסף שחוזר לכור מחצבתו הוא הסנטר הליטאי יורליוס ז'וקאוסקאס (34, 2.16 מ'), שחתם לעונה בז'לגיריס קובנה אחרי עונה של ספסולים וסכסוכים בריטאס וילנה. ז'וקאוסקאס הגדול היה חלק מהקבוצה הגדולה של ז'לגיריס בסוף המאה הקודמת, שזכתה בגביע ספורטה ב-1998 וביורוליג ב-1999.

בשיקטאש הטורקית, שתשחק ביול"ב קאפ, החתימה את הגארדים הפורטוריקנים כריסטיאן דלמאו, ששיחק בעבר בגליל ובעונות האחרונות בפרוקום סופוט הפולנית וג'ייסון אפודקה, ששיחק בספאטי מאיטליה.

טוני דורסי (37, 2.01 מ'), ששיחק לפני שש עונות בהפועל ירושלים, חתם בגילפורד היט האנגלית שתשחק ביול"ב קאפ.

מרכוס נוריס (33, 1.85 מ'), הגארד הנהדר ששיחק בבני השרון בעונת 2003/4, האריך בעונה נוספת את חוזהו בגראן קנאריה מספרד.

הרכז פאו ריבאס (20, 1.93 מ'), מכוכבי נבחרת העתודה של ספרד זוכת מדליית הכסף באליפות אירופה האחרונה באיטליה וסלובניה, הוקפץ לקבוצת הבוגרים של חובנטוד בדאלונה. חתם על חוזה לשנתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully