וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה צ'לסי חייבת לזכות בליגת האלופות"

2.8.2007 / 12:38

המנכ"ל פיטר קניון, יודע מה קבוצתו צריכה לעשות כדי להפוך למועדון פאר, רובן דחה את ההצעה מהכחולים. אלאנו הברזילאי חתם בסיטי

פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, הודה שהכחולים חייבים לזכות בגביע האלופות כדי להכניס רשמית את המועדון לרשימת המועדונים הגדולים בעולם. בשלוש השנים האחרונות צ'לסי זכתה בשתי אליפויות באנגליה, אבל פעמיים הודחה בחצי הגמר על ידי ליברפול, וגם מוריניו יודע שהשאיפה האמיתית של המועדון ושל אברמוביץ' היא הזכייה בתואר היוקרתי מכולם - הצ'מפיונס ליג.

"זה אחד מהגביעים שהכי קשה להשיג", אמר קניון, "אבל כדי להשלים את שאיפותינו להפוך למועדון פאר, נהיה חייבים לזכות בו. יש לנו סגל מעולה, אנחנו רעבים מאוד ונרצה להחזיר את תואר אליפות הפרמיירליג. בשנה שעברה הפסד האליפות כאב לנו".

"אני מאמין בקבוצה הזו", המשיך קניון, "הבאנו הרבה שחקנים חדשים טובים, התחזקנו מאוד, אנחנו יותר חזקים מהעונה שעברה. השנה נקווה שלא נפסיד הרבה הקודות כבר בפתיחת העונה".

כמה שווה רובן?

אביו של אריאן רובן, האנס, שמשמש גם כסוכנו, דחה את ההצעה החדשה שהגישה צ'לסי. "למעשה, החוזה החדש לא היה ממש חדש", אמר הנס רובן, "היא לא הייתה טובה, אז דחינו אותה. אולי הוא יעזוב למדריד, אולי הוא יישאר לשנתיים הנוספות שנותרו לו בחוזה".

אביו של רובן הגיב לשמועות לפיהן צ'לסי הציעה לו משכורת של 90 אלף ליש"ט לשבוע. "אולי אם היינו מקבלים הצעה כזו, היינו חותמים", אמר מר רובן.

אלאנו חתם בסיטי

סוון גוראן אריקסון ומנצ'סטר סיטי מעבירים הילוך לקראת פתיחת עונת 2007/08. לקבוצה הצטרפו הקשר הברזילאי אלאנו בלאמר, המגן הקרואטי ודראן קורלוקה והבלם הספרדי חאבייר גארידו, והשלושה העלו את מניין שחקני הרכש שהביא עימו המאמן השביעי ל-7.

אלאנו, הבולט מבין השלושה, הגיע לסיטי משחטייר דונייצק האוקראינית תמורת 16 מיליון דולר. הברזילאי בן ה-26 היה בסגל נבחרת ברזיל שזכתה הקיץ בקופה אמריקה, וחתם בקבוצה ל-4 שנים. "זהו יום מוצלח בו מנצ'סטר סיטי הפכה לקבוצה איכותית יותר", אמר מנהל הקבוצה אליסטר מקינטוש בהודעה הרשמית.

* ג'ואי בארטון נחשב לילד הרע של הכדורגל האנגלי. ברזומה של הקשר אפשר למצוא תקיפת אוהד צעיר של אברטון, ומעצר בחשד שתקף נהג מונית בליברפול. לפני כשלושה חודשים התרחשה התקרית החמורה בה תקף ופצע את חברו לקבוצה, אוסמאן דאבו הצרפתי, במגרש האימונים של מנצ'סטר סיטי.

בינתיים הספיק בארטון (24) לעבור לניוקאסל, אבל הדי אותה תקרית לא נשכחו והוא מואשם בתקיפה. ב-9 באוגוסט ייפתח משפטו של הקשר בבית המשפט האנגלי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully