וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'ו גונזאלס על הכוונת של ריאל מדריד

2.8.2007 / 9:45

קשר מרסיי עשוי לעבור לאלופת ספרד, שמעוניינת גם בסמיר נסרי הצרפתי. זמברוטה תקף את מסע בארסה לאסיה: "לא הדרך להכין קבוצה"

ג'יאנלוקה זמברוטה הצטרף לביקורת על מסעה של ברצלונה לאסיה. "היה טוב יותר אם היינו נשארים בברצלונה ומתכוננים לעונה טוב יותר. זה לא קל להתכונן לעונה הקרובה במקום כה רחוק. התנועה התמידית אינה טובה לשחקנים, וגם הג'ט לג לא תורם". שחקנה בן ה-30 של בארסה חיזק בכך את דברי הביקורת שהשמיע כבר חברו לקבוצה, ליליאן תוראם, נגד מסעות ראווה מסוג זה. "אני לא חושב שזו הדרך הנכונה להכין קבוצה, אבל בימינו כך זה בכדורגל ובקבוצות הגדולות".

כמה משחקני ברצלונה, בהם רונאלדיניו הברזילאי, האשימו באוגוסט 2006 את המסע בן השבועיים שערכה קבוצתם בקיץ 2006 לארצות הברית ולמקסיקו, בכישלון בעונה שחלפה. במועדון טענו שלמדו מכך, ולכן השנה ארך המסע רק תשעה ימים. נשיא בארסה חואן לפורטה לא זילזל בדברי זאמברוטה, והסביר את מניעיו: "צריך להבין את השחקנים שצריכים לשהות במלונות הרחק מהמשפחה, אבל יש לנו מחויבויות במועדון ואנו צריכים למקסמם את מקורותינו הכלכליים".

ריאל מעוניינת בלוצ'ו גונזאלס

מאמנה של ריאל מדריד, ברנד שוסטר, ממשיך לחפש חיזוק לחוליית הקישור של הלבנים, ו"מארקה" הספרדי מדווח היום (שני) שהמאמן הגרמני מעוניין בקשר פורטו לוצ'ו גונזלס.

סוכנו של הארגנטינאי בן ה-26, יפגש מחר עם מנהלה הספורטיבי של אלופת ספרד, פרדרג מיאטוביץ', במטרה לסכם את העברתו של השחקן לסנטיאגו ברנבאו. לגונזלס, ששיחק בעבר בשורות ריבר פלייט, 30 הופעות במדי ארגנטינה והוא כבש עבורה חמישה שערים.

הארגנטינאי אינו הקשר היחיד בו מעוניינים הבלאנקוס, ו"אס" מדווח הבוקר כי גם סמיר נסרי, שחקנה של מרסיי הצרפתית, נמצא על הכוונת של ריאל. כידוע, במדריד חושקים בשחקנה של מילאן, קאקה הברזילאי, אבל אם המו"מ עם אלופת אירופה יעלה על שרטון, ריאל תתמקד באפשרות הבאתו של נסרי בן ה-20.

עוזי דן מעיתון "הארץ" מוסיף כי שוסטר דחק בראשי המועדון להשלים את עסקת הרכישה של אריאן רובן מוקדם ככל האפשר. "מתחילת האימונים יש לנו בעיה באגף השמאלי, בו יש לנו רק מגן אחד ואף לא שחקן התקפי אחד. רובן הוא השחקן שאנחנו צריכים", אמר שוסטר. רובן אמנם סיכם את תנאיו, אולם צ'לסי העלתה את המחיר שהיא דורשת עבורו לסכום שהוערך ב-36 מיליון יורו, הרבה מעל למה שריאל מוכנה לשלם.

* ויאדוליד השאילה מוולנסיה את פאביאן אסטויאנוף האורוגוואי, שהיה מושאל בעונה האחרונה לדפורטיבו לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully