וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מתחילה להתחבר

1.8.2007 / 23:09

אלופת איטליה הנחילה למנצ'סטר יונייטד הפסד ראשון במשחקי ההכנה עם 2:3 מרשים. הפסד נוסף ליובנטוס, 1:0 להמבורג. דאייר בדרך לווסטהאם

משחקי הכנה לעונה לא זוכים בדרך כלל להתייחסות רצינית, אבל כשמדובר במפגש בין אלופת איטליה לאלופת אנגליה הסיפור מעט שונה. הערב (רביעי) הגיעה אינטר הגאה לאולד טראפורד למשחק מרתק מול מנצ'סטר יונייטד, עבורה היתה זו ההזדמנות הראשונה לשחק מול הקהל הביתי במשך כל תקופת ההכנה המפרכת שלה, אותה בילתה בעיקר במזרח הרחוק.

על אף שהעונה של השדים האדומים כבר אוטוטו נפתחת במשחק גביע הצדקה מול צ'לסי ביום ראשון הקרוב, דווקא הנראזורי היו אלה שנראו טוב יותר, למרות שהעונה שלהם תיפתח רק לקראת סוף החודש. חניכיו של רוברטו מאנצ'יני, שלא הרשימו עד כה במשחקי קדם העונה, נקלעו אמנם לפיגור מוקדם אחרי שווין רוני כבש בדקה ה-17, אבל הרכש החדש והנהדר דויד סואזו איזן כעבור ארבע דקות לאחר טעות איומה של נמניה וידיץ' בהגנה.

שיתוף פעולה מצוין בין לואיס פיגו ודז'אן סטאנקוביץ' סידר לזלאטן איברהימוביץ' את השער השני של אינטר, ובדקה ה-35 חגג סואזו פעם נוספת, אחרי עוד עבודת הכנה של פיגו הקשיש. היונייטד התנחמו בשער מצמק בדקה ה-50, שגם עליו היה חתום שחקן של הכחולים-שחורים, אדריאנו, שנגח כדור יפה למדי, אך לשער הלא נכון -2:3 לאינטר בסיום.

בעוד שאלופת הסריה A מככבת, אלופת הסריה B ממשיכה לקרטע. יובנטוס רשמה הערב הפסד נוסף, הפעם 1:0 להמבורג. הגברת הזקנה שיחקה בסגל חסר, כמו בהפסד האחרון לניוקאסל, אך הפעם עם אלדסנדרו דל פיירו בהרכב. הנסיך לא הצליח לעזור ליובה לפצח את ההגנה הגרמנית, וחמש דקות לסיום הכניע צ'ופו מוטינג הצעיר את השוער המחליף עמנואל בלארדי והעניק להמבורג ניצחון יוקרתי.

במשחק ידידות נוסף שנערך הערב הביסה בולטון את אספניול 0:3, מצמד של כוכב הנבחרת הצעירה של פורטוגל, ריקרדו ואז טה (26, 40) ושער נוסף של גארי ספיד (85).

דאייר מתקרב למשפחה

קשרה של ניוקאסל, קירון דאייר, שהודיע בשבועות האחרונים כי יהיה מעוניין להתקרב למשפחתו באיפסוויץ', קרוב לווסטהאם. כעת נודע כי הג'ורדיז והפטישים סיכמו את תנאי העברתו של דאייר ועסקתו אמורה להיסגר בקרוב. טוטנהאם הייתה גם היא בתמונת רכישת דאייר אך ויתרה בעקבות דרישותיו הגבוהות של הקשר.

דאייר הגיע לניוקאסל בתקופת כהונתו של רוד חוליט כמאמן, בשנת 99, אז נרכש תמורת שישה מיליון ליש"ט, אך איכזב וכיכב בעיקר בחדרי הניתוחים ובוועדות המשמעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully