וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של ג'וניור: נגד בית"ר בגביע הטוטו

לי בוץ

1.8.2007 / 16:51

הברזילאי החדש לא ישחק בשבת מול בני יהודה. האדומים במירוץ נגד השעון להשיג את שחרורו של החלוץ כדי שישחק באופ"א

ברני ארדוב

החלוץ הברזילאי, פאביו ג'וניור, חתם בשעת לילה מאוחרת על חוזהו בהפועל ת"א והוא ילבש את המדים האדומים בשנתיים הקרובות. זאת לאחר שאתמול סרב הקשר לחתום ולהצטרף לאימוני הקבוצה מכיוון שהתגלו פערים בין הצדדים. כזכור, החלוץ רצה שהפועל תשלם לו סכום כסף אותו חייבת לו קבוצתו הקודמת, בוכום הגרמנית, בעוד שהאדומים הסכימו לשלם רק חלק מהסכום. בסופו של דבר מצאו הצדדים את עמק השווה והחלוץ, כאמור, הגיע היום למתחם האימונים בוולפסון וחתם על חוזהו.

את הופעת הבכורה שלו בהפועל אמור ג'וניור לערוך במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, וזאת מאחר והיום הוא טס חזרה לברזיל וישוב ארצה רק ביום שלישי הבא, אז יצטרף לאימוני הקבוצה. כתוצאה מכך, הברזילאי השלישי של האדומים יחמיץ את משחק גביע הטוטו מול בני יהודה בשבת, אותו תארח הפועל באצטדיון וינטר בר"ג בעקבות עונש הרדיוס שספגה בשל אירועי הדרבי בסיום העונה.

כמו כן, בקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי של החלוץ, על מנת להעבירו בבקרה התקציבית ולרשום אותו בזמן למשחקים בגביע אופ"א, אותם תחל הפועל ב-16 באוגוסט. מחר (חמישי) הוא התאריך האחרון בו תוכל הפועל לרשום את החלוץ. הגרלת הסיבוב המוקדם השני של אופ"א תתקיים ביום שישי הקרוב, כשאת הפועל ייצג המנכ"ל אריה הרשקוביץ'.

עדכון ראשון: 1.8 09:00
עדכון אחרון:1.8 16:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully