וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קשרים אחוריים ייבחנו במכבי פתח תקוה

יוסי מזרחי ממשיך לחפש חיזוק לעונה הבאה. לירן כהן ומור גולן יפצו את קבוצות ילדותם, מכבי תל אביב ובני יהודה, על השבחתם.

המוסד למעמד השחקן החליט על פיצוי של שתיים מקבוצות ליגת העל עבור שחקניהם לשעבר. בני יהודה תפוצה ב-350 אלף שקלים על ידי מור גולן ולירן כהן יפצה את מועדון ילדותו, מכבי תל אביב, ב-550 אלף שקלים שמהם ינוכה סכום השאלתו למכבי פתח תקווה, ששולם למכבי תל אביב. סך הכל יזכה המועדון הצהוב כחול ב-380 אלף שקלים על השבחתו של השחקן.

כאמור, כהן גדל במכבי תל אביב, שיחק בקבוצתה הבוגרת כחמש שנים, במהלכם זכה באליפות והשתתף במשחקי גביע אירופה השונים, אך בעונה הקודמת הושאל למכבי פתח תקווה. סיפור דומה הוא מקרה מור גולן, שגדל בבני יהודה, שיחק בקבוצה הבוגרת במשך שבע שנים והושאל לכח עמידר רמת גן במשך העונה שעברה.

"לאחר ששקלנו את כל הנתונים", סיכמו חברי המוסד למעמד השחקן, יעקב סנדלר, יו"ר המוסד, אורי אפק ועורך הדין אשר שור, "הגענו למסקנה כי הקבוצה המעבירה זכאית לפיצוי בגין העברת השחקן".

היום בשעות הערב תתקיים פגישה בין יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, לבין סוכנו של הקשר השווצרי, ננאד סאביץ'. אם בפגישה הזאת לא יגיעו הצדדים לסיכום, סאביץ' לא ישחק במכבי פתח תקוה. בין הצדדים קיימים פערים כספיים. המאמן יוסי מזרחי עדיין צופה בקלטות של שחקנים זרים, במטרה להחתים לפחות שני זרים נוספים, בנוסף לשניים שכבר חתמו בקבוצה (פליקס אובוקה, בלסינג קאקו).

הלילה ינחתו בישראל שני קשרים אחוריים שייבחנו במכבי בקבוצה - הרומני אריק לינקר, וסרג' דיה מחוף השנהב.

עדכון ראשון 1.8.07 16:37
עדכון אחרון 1.8.07 22:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully