וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מורחת, פרגוסון מתייאש

1.8.2007 / 13:23

הפטישים טוענים שהבעלים של טבז העבירו חוזה לא חוקי לפרמיירליג, פרגי מכריז: "נמאס לי מהפרשה הזו". אלבס מתחנן כדי להגיע לצ'לסי

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: ענת ברק

אנו יודעים שרובכם לא מתכוונים ללמוד משפטים ולעבוד כעורכי דין, אבל בכל זאת, מדובר פה בקרלוס טבז, מנצ'סטר יונייטד והרבה כסף. אמש (שלישי) קיבלה פרשת העברת קשרה הארגנטינאי של ווסטהאם למנצ'סטר יונייטד, תפנית מפתיעה בבית המשפט האנגלי, כשעורכי דינם של הפטישים עירערו על חוקיות החוזה בין חברת MSI, שמחזיקה בבעלות על הארגנטינאי, לווסטהאם.

החוזה, שהוצג בדיון, קבע כי ב-1 ביולי ישוחרר טבז משורות ווסטהאם, ממש אחרי סיום עונת 2006/07. MSI מחשיבה את החוזה כראייה להתנהלותה הלא חוקית של ווסטהאם בעניין השחקן (סירובה לשחררו ליונייטד), אך הפטישים טוענים כי החוזה אינו תקף משום שלא נחתם על ידי טבז עצמו.

על החוזה שהוצג בשימוע שנערך בבית המשפט העליון האנגלי, מתנוססת חתימתו של טבז, אך בווסטהאם טוענים כי החתימה התווספה רק אחרי שהשחקן כבר הצטרף לקבוצה, וזהו לא החוזה המקורי שהוצג בפני הליגה האנגלית. נציגי MSI מתכוונים לזמן גרפולוג מוסמך לדיון הבא שייערך ב-22 באוגוסט. נכון שסיפור עומר גולן-מכבי פ"ת- מכבי ת"א נראה פשוט פתאום?

וורנוק קוטל את פרגוסון

מאמנה לשעבר של שפילד יונייטד, ניל וורנוק, לא ישכח את מחזור נעילת הפרמיירליג בעונה שחלפה. באותו מחזור אירחה שפילד יונייטד את וויגן לקרב נגד הירידה, וקבוצת התחתית של ווסטהאם התעמתה עם האלופה הטרייה מנצ'סטר יונייטד. שפילד נוצחה 2:1 וירדה לליגה השנייה, אחרי שווסטהאם גברה על השדים האדומים 0:1.

עתה וורנוק, שאימן ב-7 השנים האחרונות את שפילד יונייטד, חושף בספרו את הרגשות אותן הוא חש כלפי מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. וורנוק מספר כי ראה את הרכב מנצ'סטר למשחק מול הפטישים, ולא ידע נפשו מרוב זעם. "לעזאזל", מצטט וורנוק את מאמן השוערים של שפילד, אנדי לינינג, "בלי פרדיננד, בלי וידיץ', ללא סקולס, גיגס ורונאלדו. חשבתי שפרגוסון ישחק עם הרכבו החזק".

"הייתי המום כשצפיתי במנצ'סטר משחקת מול ווסטהאם. הרגשתי רע מאוד. פרגוסון אמר שישחק מול הפטישים בהרכבו החזק וזה ממש לא היה כך. אני מתקשה לתפוס את זה. פרגוסון בוודאי יודע כמה שמחו בחדר ההלבשה של ווסטהאם כשראו את הרכב היריבה", סיפר וורנק.

"פרגוסון היה עבורי מודל לחיקוי. אין עוד יושר בפרמיירליג, אין עוד משחק הוגן וצדק בכדורגל האנגלי. אני תוהה כיצד מנהל הליגה, ריצ'ארד סקודהמור, היה מרגיש אילו ראה את אוהדינו באותם רגעים", ממשיך וורנוק לקונן על הרגע הטרגי מבחינתו, "הליגה אמרה שלא תפחית נקודות ליגה לווסטהאם בגלל פרשת טבז בגלל אוהדיה, אבל מה עם אוהדינו?".

וורנוק מספר על שיחה שקיים עם פרגוסון למחרת המשחק, בה סר אלכס טען כי קבוצתו נלחמה והיתה קרובה לניצחון. וורנוק טען בפניו כי ההרכב שהעלה העניק לווסטהאם ביטחון פסיכולוגי.

* טוטנהאם השלימה את העברתו של הגרמני קווין-פרינס בואטנג לשורותיה, תמורת 10 מיליון דולר. קשרה של הרטה ברלין עבר את הבדיקות הרפואיות בווייט הארט ליין, וישחק במדי התרנגולים ב-5 השנים הקרובות. "להיות בלונדון ולשחק עבור ספרס זה גדול עבורי. השאיפה שלי היתה לשחק באנגליה ואני יודע שטוטנהאם משחקת התקפי ובעלת שאיפות גדולות", אמר בואטנג אחרי המעבר.

דל נידו, אני פונה ללב שלך

כולם כבר יודעים שדני אלבס, קשרה הברזילאי של סביליה, להוט לעזוב את המועדון הספרדי ולעבור לשורות צ'לסי. נשיא סביליה, חואן מריה דל נידו, דרש עבור השחקן 40 מיליון דולר. המחיר כמובן גבוה מדי לכחולים, אז הקשר חשב לעצמו שאולי אם יאמר את אשר על ליבו, הנשיא הספרדי יתרכך. "התוכנית שלי היא לשחק במקום אחר. הייתי בסביליה 5 שנים ואני חושב שזה הרגע להזניק את הקריירה שלי ולשחק בענק האירופי".

אלבס מרגיש כי מיצה את עצמו בקבוצתו הנוכחית: "זכיתי בכל מה שצריך בסביליה, כך שאני מרגיש שזה הזמן ללכת הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully