וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה של בן חיים בדנים

31.7.2007 / 23:15

ידידות: הבלם הישראלי פתח בהרכב צ'לסי, שניצחה 0:2 את ברונדבי מצמד של דרוגבה. ריאל מדריד ובאיירן מינכן נוצחו ע"י האנובר וקלן בהתאמה

בעוד באירופה מתחילות הקבוצות להיכנס למעגלי המשחקים הרשמיים הרי שמשחקי הידידות עדיין ממשיכים.

צ'לסי וטל בן חיים הפסידו ביום שבת באייברוקס לריינג'רס 2:0, והיום הם הצליחו להתאושש. הבלם הישראלי פתח ושיחק 90 דקות, ונקם את נקמתה של בית"ר ירושלים בעיר קופנהאגן נגד ברונדבי, אחרי שהמיליונרים ניצחו 0:2. את שני השערים כבש הסקורר הנהדר מחוף השנהב, דידייה דרוגבה, בדקות ה-62 ו-84.

ביום ראשון יפתחו הכחולים שזכו בגביע האנגלי את העונה במשחק 'מגן הצדקה' נגד האלופה מנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו יכול להירגע לעת עתה.

הפתעה גדולה נפלה כאשר האנובר הגרמנית הביסה את ריאל מדריד הגדולה 0:3. חודשים ספורים לאחר האליפות ההירואית, מינוי המאמן החדש ברנד שוסטר ורכישת השחקנים, והלבנים חוזרים לפשל, כמו במחצית הראשונה של העונה שעברה. הוסצטי (29), טורבלדסון (63), לאות' (82) עשו את המיני סנסציה (רק מיני בהתחשב בעובדה שזה משחק ידידות) של היום. האנובר לא עוצרת כשהיא כבר עם שבעה ניצחונות רצופים בידידות.

אלא שמסתבר שזה הפך הערב לטרנד, אחרי שגם הקבוצה החמה ביותר באירופה כעת, באיירן מינכן, שזכתה ביום שבת בגביע הליגה הגרמני, הפסידה לפ.צ. קלן, מליגת המשנה בגרמניה 3:1. הבווארים עלו ליתרון משער של סוסה (3), אלא שקלן עשתה מהפך בדרך לניצחון מרשים. (נובאקוביץ' 43, הלמס 54 ו-84).

במשחקים נוספים אברטון האנגלית ו-ורדר ברמן הגרמנית נפרדו בתיקו 2:2. קריסטל פאלאס (אנגליה) ואנדרלכט (בלגיה) גם נפרדו בתיקו 1:1, ואילו בקרב כל גרמני גברה פרייבורג על קרלסרוהה 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully