וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה בעקבות מקאללה

1.8.2007 / 14:14

מוריניו כבר לא בונה על הצרפתי לצ'לסי, ראניירי מעוניין שוב לשתף פעולה עם חניכו לשעבר. וגם: למה מאלדיני משחק אותה אבי נמני?

יובנטוס עומדת להגיש הצעה רשמית על קשר צ'לסי, קלוד מקאללה, לאחר שנמסר לו רשמית על ידי מחזיקת הגביע האנגלי כי הוא משוחרר מהקבוצה.

למקאללה, 34, נותרה עוד שנה בחוזה עם צ'לסי, אך הוא איבד את מקומו בהרכב לג'ון אובי מיקל בסוף העונה שעברה, והביע את רצונו לעזוב לאחר שמוריניו הצהיר שמיקל הצעיר ואסיין יהיו אלה שיחזיקו את הקישור האחורי של הכחולים. קלאודיו ראניירי, מאמן יובה, שהביא את מקאללה לסטמפורד ברידג' לפני ארבע עונות, מעוניין לצרף את השחקן לגברת הזקנה, מהלך שעשוי להיסגר בקרוב.

מאלדיני מבטיח קאמבק באוקטובר

קפטן מילאן, פאולו מאלדיני, עדיין מתאושש מפציעה, בניסיונו להתכונן לעונתו ה-22 במדי מילאן. "ביקשתי תוספת זמן לחופשת הקיץ מכיוון שהמצב שלי לא מאפשר לי להתאמן באופן סדיר עם הקבוצה. התקווה שלי היא לחזור למגרשים כבר באוקטובר", אמר מאלדיני, והוסיף אמירה פרובינציאלית מפתיעה, "בסוף אוגוסט אתייעץ עם דוקטור מארטנס, שיקבע מתי אוכל להתחיל לרוץ".

פיורנטינה מעוניינת במקסי רודריגז

פיורנטינה מעוניינת לחזק את סגל הקבוצה, ועל הכוונת נמצא הקשר הארגנטינאי מקסי רודריגז. לאחר שהחלוץ ואלרי בוז'ינוב נמכר ב-9 מיליון יורו, יחד עם 20 המיליון שקיבלו הסגולים על דלה ואלה - לטוסקאנים יש 29 מיליון לבזבוזים. המטרה הראשית היא מקסי, כאמור, אבל גם ריקרדו קוארסמה ומארק גונזאלס (ליברפול) על הכוונת.

* אלסנדרו נסטה הודיע כי הוא פורש מנבחרת איטליה, ובכך הצטרף לפרנצ'סקו טוטי, שעזב גם הוא את אלופת העולם. "ההרפתקה שלי בנבחרת הסתיימה", הכריז נסטה.

מתנה לחג המולד באיטליה: דרבי

לוח המשחקים של הליגה האיטלקית לעונת 2007/8 פורסם אמש (שלישי). האלופה אינטר תחל את מסע ההגנה אל עבר התואר השלישי ברציפות (רק האחרון נלקח על הדשא) כשתארח בביתה, הסן סירו, את אודינזה.

הדרבי המילאנזי הגדול יפגיש את אינטר עם יריבתה השנואה, מילאן, יומיים לפני חג המולד, כשהמשחק בסיבוב השני ביניהן יעמת אותן שלושה מחזורים לפני סיום העונה. הנראזורי יארחו את המשחק הראשון בסן סירו, מגרשן המשותף של השתיים.

יובנטוס, שחזרה לסריה A אחרי עונת גלות בליגה השנייה, תפתח את המסע המחודש לתואר, תחת הנהגתו של קלאודיו ראניירי, כשתארח את ליבורנו. המבחן הראשון הרציני של הביאנקונרי יהיה במחזור הרביעי, ב-23 בספטמבר, כשיתארחו באולמפיקו של רומא. שבוע אחר כך יתמודדו בדרבי נגד טורינו. בארבעה בנובמבר יארחו את האלופה. בשני בדצמבר ייערך קרב הענקיות בין מילאן ויובנטוס שיתקיים בסן סירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ההימור לא השתלם (עוזי דן, "הארץ")

דויד דה מיקלה הושעה לשלושה חודשים בגלל הימורים בלתי חוקיים. החלוץ, בעל שש הופעות בנבחרת איטליה, הואשם בהימורים "באופן ישיר או דרך צד שלישי" על משחקי כדורגל שמארגנת ההתאחדות. דה מיקלה, שהחודש עבר מפאלרמו לטורינו, גם נקנס ב-20 אלף יורו. שלושה שחקנים מליגות נמוכות הושעו לתקופות של שלושה עד חמישה חודשים ונקנסו. החל ב-2005 אסור לשחקני כדורגל איטלקים להמר על משחקים, גם אם לא מדובר במשחקי קבוצותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully