וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס: "ריאל התחננה שאשאר"

1.8.2007 / 12:00

חוזה אנטוניו רייס חושף פרטים על מעברו לאתלטיקו מדריד. ויאריאל החתימה את ג'וזפה רוסי, שוסטר בטוח: "קאקה יגיע למדריד"

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: ענת ברק

חוזה אנטוניו רייס גילה אמש (שלישי) כי הוא דחה את תחינתה של ריאל מדריד שלא יחתום בשורות היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד. זה לא עזר.

ובמחזור הראשון: דרבי בברנבאו

שחקן הכנף של ארסנל לשעבר, שכבש צמד במשחק שהבטיח לריאל את האליפות בעונה שעברה, גילה כי "מאז שאני בן 13 אתלטיקו ניסתה לצרף אותי לשורותיה. המנהל הספורטיבי דאז רצה להחתים אותי עוד כששיחקתי בסביליה. הרגע הזה נחקק בזיכרוני, ותמיד אמרתי לעצמי שיום אחד אשחק באתלטיקו".

"ריאל רצתה אותי עד הרגע האחרון", סיפר רייס, "הם אמרו שהם ישוו כל הצעה שאתלטיקו תיתן, אבל כבר התחייבתי בפני אתלטיקו. הם הוכיחו עד כמה הם רוצים אותי, ובגלל זה אני כאן".

רייס התייחס לחששו מתגובות הקהל. "כמו בכל מקום ששחקן מצטרף אליו מהקבוצה היריבה, ולריאל ואתלטיקו יש יריבות עירונית חזקה, תמיד יהיה מישהו שיקרא לעברך בוז או ינסה להעליב אותך", אמר רייס, שכבר במחזור הראשון בלה ליגה ישחק עם קבוצתו החדשה בדרבי לוהט בברנבאו, "אני מאמין שהבוז יהפוך מהר מאוד לעידוד".

במקביל, מתברר שרייס הוא לא השחקן היחיד שאתלטיקו מנסה לגנוב מביריבה העירונית. ה"מארקה" מדווח שגם הקשר חאבי גרסייה מתקרב לויסנטה קלדרון.

שוסטר: קאקה יגיע לריאל

מאמנה החדש של ריאל מדריד, ברנד שוסטר, בטוח שבסופו של דבר קאקה יעבור לספרד מאלופת אירופה.

"ההתעניינות שלנו בקאקה היא לא דבר חדש", הגיב שוסטר לשמועה החדשה, שטוענת כי קאקה יעשה את הדרך ממילאנו למדריד תמורת 35 מיליון יורו, ז'וליו באפטיסטה ואנטוניו קסאנו.

"זה הולך להיות קשה להביא אותו", אמר שוסטר, "ואי אפשר לדעת אם המהלך הזה יוכל לקרות כבר העונה. הנשיא קלדרון והמנהל הספורטיבי מיאטוביץ' נחושים מאוד במרדף אחריו, ואם זה לא יקרה השנה, זה יקרה בשנה הבאה. בסופו של דבר קאקה ישחק בריאל מדריד".

המחליף של פורלאן

ויאריאל הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע לחלוצה האיטלקי המחונן, ג'וזפה רוסי והיא תחתים אותו את השחקן הצעיר על חוזה ארוך טווח בן שש שנים.

רוסי יעבור בדיקות רפואיות ויוצג באיצטדיונה הצנוע של הקבוצה, 'האל מדריגל' מחר (רביעי). מדיווחים בתקשורת עולה כי סכום ההעברה של החלוץ נע סביב 10 מיליון יורו.

רוסי בן ה-20, שנולד בארצות הברית, אך משחק בנבחרת איטליה הצעירה, הושאל אשתקד מהשדים האדומים לפארמה, שם כבש תשעה שערים, שעזרו לה להיחלץ מירידה לסרייה B.

הצוללת הצהובה של המאמן הצ'ילאני מנואל פלגריני חיפשה נואשות אחר חלוץ שיחזיק לה את החוד לאחר שדייגו פורלאן האורוגוואי נמכר לפני כחודש לאתלטיקו מדריד.

קרלוס קיירוש חושף (עוזי דן, "הארץ")

לפני כמה שבועות קנתה ריאל מדריד את פפה ב-30 מיליון יורו, ואתמול חשף קרלוס קיירוש, עוזר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, כי לפני ארבע שנים היתה לקבוצה הזדמנות לרכוש את הבלם תמורת שני מיליון יורו בלבד. קירוש סיפר שבתקופתו כמאמן ריאל הוא הציע להנהלה לרכוש את פפה, אז בן 20, ונענה בשלילה. "אמרתי לחורחה ולדאנו (המנהל הספורטיבי דאז, ע"ד) ולנשיא (פלורנטינו פרס) שיש לו סיכוי מצוין להתקדם ולהיות אחד מהטובים בעולם, אבל ריאל לא רצתה אותו כי שחקני הגנה לא מכרו חולצות. בסוף פורטו שילמה עליו אז למאריטימו שני מיליון יורו".

* קרלס פויול עשוי לחזור לשחק בספטמבר, לאחר שקרע רצועה לפני כחודש וחצי. "אני מאמין שהוא יהיה כשיר למחזור הראשון בליגת האלופות (18-19 בספטמבר)", אמר רופא ברסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully