וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אלופות: גנק התרחקה מהסיבוב השלישי

31.7.2007 / 19:52

הקבוצה של ברדה נוצחה בבית 2:1 ע"י סארייבו במסגרת הסיבוב ה-2 של הצ'מפיונס. טמפרה-לבסקי סופיה 0:1. השעייתה של פרטיזן הושהתה

מלבד משחקה של בית"ר ירושלים נגד פ.צ. קופנהאגן בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, נערכו הערב (שלישי) שישה משחקים נוספים. מחר ישוחקו עוד שבעה.

במשחק שפתח את ההתמודדיות גברה שחטאר דונייצק 0:2 על פיוניק, אלופת ארמניה. גלדקי כבש את הראשון שלוש דקות להפסקה, ברנדאו הכפיל את היתרון בדקה ה-48. נראה שהגומלין באוקראינה יהיה לפרוטוקול בלבד ודרכה של שחטאר, שעשתה רכש שלא היה מבייש אף קבוצה (לוקארלי האיטלקי, קאסטיו המקסיקני ולסניו הברזילאי), לסיבוב השלישי סלולה.

גנק, קבוצתו של החלוץ הישראלי אליניב ברדה, אירחה את פ.ק סארייבו, אלופת בוסניה, והופתעה על ידה כשנוצחה 2:1, דבר שמשאיר לה סיכוי קטן לגומלין. ראצ'יץ' (14) הדהים עם שער חוץ יקר, אבל קורנליס שמר על סיכוי כלשהו כשאיזן בדקה ה-28. ארבע דקות לסיום מוהארמוביץ' החזיר את היתרון לאורחים וחתם תוצאת משחק מפתיעה. סגנית אלופת בלגיה בדרך החוצה ממפעל האלופות.

במשחק נוסף התקשתה גלזגו ריינג'רס, אך לבסוף הצליחה לכבוש צמד באייברוקס נגד זטה המונטונגרית (0:2). 55 דקות לקח לכחולים להבקיע (דראחביל 55). האטון הורחק חמש דקות לאחר מכן, אבל זה לא מנע ממק'אלוך (73) להכפיל את היתרון כדי לצאת לגומלין בשבוע הבא עם יתרון טוב, אך עדיין בעייתי.

סטיאווה בוקרשט הרומנית עשתה את העבודה כשניצחה 0:1 (גויאן 56) בחוץ בקרב מזרח אירופיות את ז'אגלבי לובין הפולנית. אלפסבורג השבדית יצאה להונגריה, וגם השיגה ניצחון מינימלי על דברצ'ן משער של מובאק בדקה ה-65. טמפרה יונייטד הפינית הפתיעה בביתה 0:1 את לבסקי סופיה הבולגרית משער של פטרסקו (15).

פרטיזן בלגרד ככל הנראה תמשיך בגביע אופ"א העונה. אופ"א קבעה שהמשחק השני מול זרינסקי מוסטר הבוסנית ישוחק, אבל הדגישה שהערעור של הקובוצה הסרבית ידון ותתקבל החלטה עד ל-16 באגוסט בעניין. החלטת אופ"א תבהיר אם פרטיזן תמשיך במפעל או לא .כזכור, הושעתה הקבוצה מהמפעל לעונה אחת ונקנסה ב-50,000 פרנקים שוויצרים, לאחר שאוהדיה התפרעו במשחק הניצחון בסיבוב הראשון בחוץ נגד זרינסקי מוסטר. הסרבים לפיכך, יארחו את הבוסנים בגומלין בביתם, אך לאחר הניצחון המוחץ שלהם (1:6) יוכלו לנוח לקראת הסיבובים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully