וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר באצבע לפרנק גור

31.7.2007 / 17:11

הכוכב של הפורטי ניינרס עלול להחמיץ את משחקי טרום העונה. הנאשם טיילור: "ויק מימן את קרבות הכלבים". קולפפר יתאמן עם הריידרס

סן פרנסיסקו באבל על מותו של ביל וולש, ובצד המקצועי לא היו ביום שני הבשורות משמחות, כשלניינרס נודע שהרץ האחורי פרנק גור שבר את אצבעו, ויחמיץ בין שבועיים לחודש. התקלה אירעה דווקא באימונים ללא מגע, וגור עשוי להתאמן כשאצבעו מקובעת בגבס. בעונה שעברה קבע גור שיא מועדון בניינרס, כשנשא את הכדור ל-1,695 יארדים.

ובפרשת מייקל ויק, הקוורטרבק ממשיך להסתבך, כשהנאשם שהגיע לעסקה עם התביעה, טוני טיילור, פרע שטר ראשון. טיילור טוען כי ויק היה המממן של קרבות הכלבים, וכמעט כולם הגיעו מכיסו. בילי מרטין, פרקליטו של ויק, לא הגיב.

דאנטה קולפפר, הקוורטרבק ששוחרר ממיאמי, עדיין מחפש קבוצה. קולפפר לא ישחק בג'קסונוויל לאחר שזו צירפה את טים קאוץ', והתאמן באופן פרטי במחנה של אוקלנד ריידרס. "אנחנו בוחנים את כל האפשרויות", אמר ליין קיפין, מאמן הריידרס. קיפין בונה על ג'מארקוס ראסל, בחירת הדראפט הראשונה השנה בליגה, שישתפשף, אולם הזמינות של קולפפר עשויה להפוך אותו לקוורטרבק מעבר ולהעניק שפשוף לראסל על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully