וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמי סבן יוכל לשחק עם נתניה באופ"א

אריק רחמיאן

31.7.2007 / 15:47

שחרורו הבינ"ל של המגן הגיע מהתאחדות הכדורגל הרומנית והוא יעמוד לרשותו של עטר, שלא החליט לגבי חלוץ חדש. הקבוצה החליפה ביתיות בגביע הטוטו עם חיפה

במכבי נתניה נשמו היום (שלישי) לרווחה. שחרורו הבינלאומי של המגן קלמי סבן התקבל במשרדי המועדון לאחר אינספור טלפונים וחלופת פקסים עם ההתאחדות לכדורגל הרומנית. הקבוצה תוכל להעמיד אותו ברשימות כדי שישחק בגביע אופ"א.

מכבי נתניה פתחה בבוקר את יומה האחרון במחנה בפרנקפורט, ללא סבסטיאן רוזנטל שנעדר מהאימון בגלל דלקת בבוהן הרגל. לאחר האימון יצאו השחקנים לטיול קניות אחרון בעיר ובערב תקיים הקבוצה את האימון האחרון, לפני חזרתה ארצה ביום רביעי.

המאמן ראובן עטר עדיין לא החליט אם להחתים את אחד משני החלוצים שנבחנו בקבוצה. עטר ביקש לקחת זמן למחשבה ויתכן מאוד שהשחקנים יוזמנו להשתתף במשחקי גביע הטוטו הקרובים ורק אחר כך תתקבל החלטה. מה שבטוח שבשלב זה מכבי נתניה תגיע לסיבוב השני בגביע אופ"א עם ארבעה שחקנים זרים.

נתניה החליפה את הביתיות עם מכבי חיפה במחזור השני של גביע הטוטו שייערך ב-11 לאוגוסט. על פי בקשתם של הירוקים נענתה סגנית האלופה ובמקום שתארח את חיפה באיצטדיון ה'קופסא' תצא להתארח בקרית אליעזר. בשבת הקרובה תצא נתניה למשחק נגד מ.ס. אשדוד במסגרת גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully