וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל יכול להתחיל להתרגל לצהוב

31.7.2007 / 15:04

חוזהו של המתאזרח של מכבי תל אביב ייכנס הלילה לתוקף, לאחר שלא הצליח לאתר קבוצת NBA. השאלה היא מה יעשה שרון ששון

חוזהו של דיוויד בלות'נטאל, שחתם זה מכבר לשנתיים במכבי תל אביב, ייכנס הלילה (שלישי) לתוקף, לאחר שהשחקן לא זכה לפנייה מאחת מקבוצות ה-NBA. בלות'נטאל לקח חלק בליגת הקיץ בלאס ווגאס עם הממפיס גריזליס, אולם לא הרשים עם ממוצעים של 6 נקודות ו-3.8 ריבאונדים.

בעקבות הצטרפותו המחודשת של בלות'נטאל צפויה מכבי לקדם את ענייניהם של שני שחקני הקבוצה, סימאס יסאיטיס ושרון ששון, הצפויים לעזוב בקרוב. יסאיטיס לא היה מלכתחילה בתוכניות של אנשי הצוות המקצועי, ולאחר שחוזהו של בלות'נטאל ייכנס לתוקף תפעל מכבי ביתר שאת להעברתו לקבוצה אירופאית אחרת. נוון ספאחיה, מאמן הקבוצה בעונה החולפת, ינחת בארץ בימים הקרובים ועשוי לבקש להעביר את יסאיטיס לשורות קבוצתו החדשה, טאו ויטוריה. באשר לששון, השבתו מהשאלה של עמרי כספי הצעיר תביא לעומס גדול בעמדות הפורוורד, שם יתמודדו לא פחות מחמישה שחקנים בכירים על דקות משחק משמעותיות (בלות'נטאל, כספי, טרנס מוריס, מרכוס פייזר, ליאור אליהו), ולכן מכבי צפויה להודיע גם לששון כי החליטה לוותר על שירותיו.

אלא שהשאלה המרכזית היא איזו קבוצה תקלוט את השחקן: אליצור אשקלון תיזום פנייה למכבי בבקשה לקבל את ששון, המבוקש מאוד גם בהפועל ירושלים. סוכנו של הפורוורד, אריק קריין, נשמע חד משמעי בעניין ומסר לוואלה! ספורט כי "אם וכאשר יודיעו לנו במכבי שהם משחררים את שרון, מה שלא קרה עד עכשיו, אני מודיע שהוא ישחק רק בהפועל ירושלים. קיבלנו מכתב ממכבי ב-1 ביולי, לפיו הקבוצה מממשת את האופציה עליו לעונה הבאה, ולכן אם הם ישנו את דעתם, הם לא קובעים ולא יקבעו לאן הוא ילך. שרון יעשה רק מה שטוב לעתיד שלו, וזה הפועל ירושלים, אם לא יישאר במכבי תל אביב. ירושלים קבוצה ראויה שיכולה להחזיק שחקן כמו שרון, מבחינה כלכלית ומקצועית. אם מכבי הייתה מודיעה לי בזמנו שהחליטה לוותר עליו, הוא היה היום בקבוצת צמרת אירופאית, כמו ברצלונה, מילאנו או רומא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully