וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל מוכנה לאירוח מונדיאל 2014

31.7.2007 / 14:31

יו"ר התאחדות הכדורגל הברזילאית הגיש לנשיא פיפ"א ספ בלאטר את התכניות שלו לאירוח הטורניר בעוד 7 שנים. ההחלטה באוקטובר

התאחדות הכדורגל הברזילאית הגישה היום (שלישי) לפיפ"א את התכניות שלה לאירוח מונדיאל 2014. המשלחת הברזילאית, בראשותו של נשיא ההתאחדות ריקרדו טשיירה, הגיעה למשרדי ההתאחדות הבינלאומית בשוויץ והגישה לנשיא ספ בלאטר ניירת בת 900 עמודים, אבל מצד שני סירבה לענות לשאלות התקשורת בנוגע לגודל התקציב המתוכנן לאירוח המשחקים או למגבלות הקיימות.

ברזיל, שאירחה את טורניר הגביע העולמי בכדורגל ב-1950, היא המדינה היחידה שהגישה את מועמדותה לאירוח הטורניר ב-2014. לא שאין עוד הרבה מדינות שהיו רוצות לעשות את זה, אבל לפי התקנון החדש של פיפ"א, הטורניר בעוד 7 שנים אמור להתקיים בדרום אמריקה לפי הרוטציה של היבשות, עליה החליטו שם.

בתחילת השנה גם קולומביה הייתה מועמדת לאירוח הטורניר, אבל באפריל היא הסירה את מועמדותה. בכל מקרה, ספ בלאטר הדגיש כי הברזילאים יצטרכו לעמוד בכל הדרישות המחמירות כדי לארח טורניר כל כך גדול.

בלארט אמר כי יבחן את התכניות של הברזילאים לאירוח המשחקים עד סוף אוגוסט, לפני שתתקבל ההחלטה הסופית ב-30 לאוקטובר.

המשלחת הברזילאית נעזרה בסופר הידוע פאולו קואלו, מחבר הרב מכר "האלכימאי", שאמר בכנס: "ראיתי איך גביע העולם שינה את הנשמה בגרמניה. דבר כזה יכול לשנות את הגוף והנשמה של ברזיל ואני בטוח שנוכל להסתדר בכל מה שקשור לתשתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully