וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי פרץ: "זו תהיה מכה קשה אם לא נעבור"

לי בוץ

31.7.2007 / 21:09

מכבי ת"א מתחממת לקראת המשחק מול סנטה קולומה, 7,000 כרטיסים כבר נמכרו. פערים חדשים בין מאנה ולוני. דיין סיכם בסנט מירן

"אנחנו חושבים רק על ניצחון", כך אמרו היום (שלישי) שחקנים במכבי תל אביב לקראת משחק הגומלין מול סנטה קולומה האנדורית ביום חמישי הקרוב בבלומפילד. הצהובים, שמשתדלים להשאיר מאחור את הבושה מהמשחק הראשון בו הפסידו 1:0 לקולומה, חדורי מוטיבציה לקראת הגומלין בעוד יומיים. "אין תסריט כזה שאנחנו לא מנצחים אותם", הבהיר אחד השחקנים, "כבר ראינו שאי אפשר לזלזל באנדוראים, אבל אנחנו עדיין מכבי תל אביב והם קבוצה של דייגים".

למרות היכולת המביכה במשחק הראשון, נכון לעכשיו נמכרו כבר כ-7,000 כרטיסים למשחק. בעקבות הביקוש שערים 6-7 בבלומפילד עשויים להיפתח, ואם גם אלה יתמלאו, מכבי תפתח גם את שערים 4-5.

הערב ערכה הקבוצה אימון נוסף בקרית שלום, במהלכו ניסה הצוות המקצועי של המועדון להכשיר את הקשר מושיקו מישאלוב למשחק. מישאלוב, שנטש את האימון אתמול לטובת טיפולים, ערך הערב אימון מלא, אך עדיין לא ברור אם יימצא כשיר למשחק ביום חמישי. במידה שלא ישותף, מי שישחק במרכז ההגנה לצידו של מילאן מרטינוביץ' יהיה אביב חדד. התלבטות נוספת שנותרה למאמן אלי כהן לקראת המשחק היא בעמדת הקשר האחורי בין שרן ייני, שפתח במשחק הראשון באנדורה, לבין ליאור ז'אן, שחוזהו בקבוצה מסתיים היום והוא טרם חתם על חוזה חדש. הקפטן אבי נמני נעדר מהאימון, אך צפוי לפתוח בהרכב

במקביל, בשעת בוקר מוקדמת נחתה קולומה בישראל והערב ערכה אימון באצטדיון העירוני בראשון לציון. מחר צפויים האנדוראים לקיים אימון מסכם בבלומפילד.

למרות שטרם חתם באופן רשמי על חוזהו, הקשר היהודי-צרפתי רודי חדד ערך היום אימון בכורה במדים הצהובים לאחר שהשלים את הבדיקות הרפואיות. חדד, שאתמול ביקש לדחות את הבדיקות בטענה שלא חש בטוב במהלך הלילה, זכה לקבלת פנים חמה של כמה עשרות אוהדים באימון.

"זו הגשמת חלום"

בתוך כך, הבוקר התגלו פערים חדשים בין רוני מאנה, שעתיד לרכוש את מכבי תל אביב, לבין הבעלים הנוכחי, לוני הרציקוביץ'. השניים חלוקים לגבי גובה הערבויות שיצטרך מאנה לשים על מנת להשלים את עסקת הרכישה, כשנכון לעכשיו הרציקוביץ' דורש סכום אותו הבעלים המיועד לא מוכן להעמיד.

עם זאת, במכבי לא מתרגשים מהמחלוקת המדוברת ומבהירים כי לא מדובר בפערים שעשויים לפוצץ את העסקה. "ישנה מחלוקת, אך לא מדובר בעניין רציני", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו לא מתרגשים מזה ובטוחים כי העניין יסתדר על הצד הטוב ביותר עבור שני הצדדים".

החלוץ רועי דיין, שסיים את חוזהו במכבי ת"א, סיכם, כפי שפורסם אתמול, על חוזה בקבוצה הסקוטית סנט מירן. דיין נמצא כבר יותר משבוע בסקוטנלד, שם נטל חלק במחנה האימונים של הקבוצה והרשים את הצוות המקצועי. הישראלי סגר בקבוצה הסקוטית לעונה אחת, בה ישתכר 100 אלף ליש"ט.

"זו הגשמת חלום", אמר דיין לוואלה! ספורט. "כל שחקן רוצה לשחק באירופה, ואני מגיע למועדון חם שנתן לי הרגשה טובה מהיום הראשון. אני רוצה להודות למכבי תל אביב ולסוכן שלי עובד קראוס, על העזרה והתמיכה לאורך הדרך".

"לא באנו שאננים למשחק הראשון"

עוזר המאמן, ויקי פרץ, התייחס למשחק ביום חמישי: "אנחנו לא באים רגועים למשחק הזה. יש אצלנו לחץ, אבל זה טבעי בגלל המכה שקיבלנו במשחק הקודם. זה לא אומר שיש פה פאניקה, כולנו דרוכים ומוכנים בצורה הרבה יותר טובה למשחק הזה מאשר למשחק הראשון. אני לא רוצה לחשוב על מצב שאנחנו לא עוברים, זו תהיה מכה קשה אם זה יקרה, אבל אני רוצה לחשוב ולהסתכל רק על הצד החיובי.

"אני לא חושב שבאנו שאננים למשחק הראשון, אך יכול להיות שהתכנון שלנו היה קצת לקוי. אני מרגיש שהשחקנים שלי הרבה יותר מרוכזים עכשיו. הם חושבים על המשחק הזה, מחכים לו, רוצים לנצח. אנחנו מדברים איתם ומנסים להוריד קצת מהמתח. במועדון כמו מכבי ת"א ברור שיהיה לחץ. אנחנו לא רוצים לסיים את הפרק האירופי כבר עכשיו ואני בטוח שזה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully