וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקו: "אם ברצלונה רוצה למכור אותי - אלך"

31.7.2007 / 10:55

הפורטוגלי גם הודה שהוא נהנה לעבוד עם מוריניו ורמז על מעבר לצ'לסי, שנתקלה בבעיות עם משרד הפנים הבריטי, שלא התיר לאלכס להיכנס למדינה

בכל פעם ששחקן זר כזה או אחר מעוכב בכניסה לארץ, נראה לנו שבעיות מהסוג הזה קורות רק בישראל. ראשי צ'לסי יוכלו לספר שגם הם חווים בעיות בירוקרטיות מהסוג הזה, וזה בדיוק מה שקרה עם הבלם הברזילאי אלכס.

אלכס, ששיחק בשלוש השנים האחרונות באיינדהובן ההולנדית ואמור להתחרות העונה על משבצת הבלם עם טל בן חיים, הגיע אתמול בלילה (שני) לנמל התעופה הית'רו בטיסה מברזיל. רשויות ההגירה לא איפשרו לו להיכנס למדינה מאחר ולא היה לו רשיון עבודה והעלו אותו בחזרה על מטוס לברזיל.

אלכס הצטרף לצ'לסי ב-2004 מסנטוס הברזילאית תמורת 7.8 מיליון ליש"ט, אבל הועבר מיד לאיינדהובן. אחרי שהתבשל באירופה, צ'לסי תיכננה לצרף אותו העונה לסגל. כעת לא בטוח שהוא יוכל להשתייך לסגל. כדי לקבל רשיון עבודה באנגליה, כדורגלן לא אירופי צריך להשתתף ב-75 אחוזים ממשחקי נבחרתו בשנתיים האחרונות. אלכס שותף ב-8 מ-14 משחקיה של הנבחרת הברזילאית, פחות מ-60 אחוזים.

צ'לסי תנסה לערער על ההחלטה על משרד ההגירה בחודש הקרוב. בכל מקרה, במידה וצירופו של אלכס לא יתממש, הכחולים יהיו חייבים להחתים בלם נוסף ברמה גבוהה, בעקבות שחרורו של חאליד בולארוז לסביליה.

דקו: "קוסם לי לעבוד עם מוריניו"

קשר ברצלונה דקו התראיין בימים האחרונים לעיתון ה'סאן' והודה כי הוא אוהב לעבוד עם ז'וזה מוריניו. בכך רמז אולי על מעבר אפשרי לצ'לסי ועל שיתוף פעולה מחודש עם מוריניו כפי שהיה בפורטו, בה זכו באליפות אירופה בעונת 2003/4.

הקשר הפורטוגלי יכול לעזוב את סגנית אלופת ספרד אם הכחולים של אברמוביץ' יתנו הצעה נדיבה בלשון המעטה לבלאוגראנה. "אם ברצלונה רוצה למכור אותי - אלך" אמר, אך הרגיע ואמר כי הוא עדיין שחקן הקבוצה הקטאלונית והוא ינסה לעשות הכול לעזור לה לזכות באליפות.

עוד הוסיף הפורטוגלי הבינלאומי "הרעיון לעבוד עם מוריניו שוב, קוסם לי. הייתה לו השפעה גדולה על הקריירה שלי והוא עשה כל כך הרבה בשבילי. עבדתי איתו בעבר ואשמח לשתף עימו פעולה שוב.

"הרמה של הפרמיירליג די דומה לרמה של הליגה הספרדית. הליגה האנגלית בהחלט אופציונלית עבורי וזה מקום שאשמח לשחק בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully