וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק טשיירה עבר לאטלנטה

31.7.2007 / 10:50

טרייד משמעותי לברייבס, שהעבירו אליהם את שחקן הבסיס הראשון של טקסס. בליגה: ניצחון לדטרויט ולסיאטל, הפסד לקאבס

טרייד ענק של אטלנטה העביר לשורותיה את החובט המצוין של טקסס, מארק טשיירה. הברייבס מחזקים בכך את הליינאפ שלהם בצורה משמעותית, לקראת הישורת האחרונה של העונה. אטלנטה נתנה לריינג'רס בתמורה את התופס ג'רוד סלטלמאקיה ושלושה שחקני מיינורס. בנוסף תקבל אטלנטה את הפיצ'ר המחליף רון מאהאי, שיעזור לשפר את הבולפן הרעוע שלה. הברייבס קרובים גם לטרייד שיעביר מקנזס סיטי את הקלוזר אוקטביו דוטל, תמורת הפותח קייל דייויס.

טשיירה הוא רכש משמעותי במיוחד. בעונת הרוקי שלו ב-2003 חבט ל-26 הומראנס, וב-2005 הגיע לשיא של 43 הומראנס. בשנה שעברה דעך מעט (33 הומראנס), והעונה יש לו 13 בסך הכל, אולם הוא יכול עדיין להתפוצץ (אשתקד התעורר במחצית השניה), ובכל מקרה מדובר בעסקה הגדולה ביותר עד כה העונה.

האמלס קירר את הקאביז

שיקגו קאבס - פילדלפיה 4:1

הקאביז קיוו להגיע לפסגת המרכז, אבל קול האמלס הגיש מצוין שמונה אינינגים וטיגן שמונה חובטים, בדרך לניצחון מרשים. ארון רוואנד חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השלישי, טדאהיטו איגוצ'י הוסיף אחד משלו וברט מאיירס רשם את השמירה. טד לילי עם ההפסד, ריאן טריו עם הומר לשיקגו. הפיליז, אגב, צירפו לשורותיהם את קייל לוהש, המגיש הפותח של סינסינטי, תמורת מגיש מהמיינורס.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 0:2

ההזדמנות של המארינרס להסתער על המערב מגיעה כאן, ולפחות הלילה לקח אותה מיגל באטיסטה בשתי ידיים. המגיש הותיק טיגן שני חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, וג'יי ג'יי פאץ הכריש נכנס כדי לשמור היטב. שמונה ושבעה לא הספיקו לקלווים אסקובר הנעלה, שנכנע לשלוש חבטות של איצ'ירו סוזוקי. הפער בין הקבוצות - שלושה משחקים לזכות האיינג'לס.


טמפה ביי - טורונטו 4:5

באינינג ה-11 חבט קרל קרופורד פצצה ליציע, וניצח את הבלו ג'ייז חסרי ההשראה. זה קרה אחרי שטורונטו כבר הובילה 2:4 באינינג השמיני ו-3:4 בתשיעי, כשג'רמי אקארדו נשבר בפעם הרביעית העונה. בי ג'יי אפטון וג'וני גומז עם הומרים משלהם, סקוט דוהמן עם הניצחון ובריאן וולף עם ההפסד.


מינסוטה - קנזס סיטי 1:3

הטווינס עדיין חושבים על מרוץ מאוחר לפלייאוף, כשסקוט בייקר מגיש שמונה ומחשמל שבעה בדרך לניצחון. שבעה ושישה לא הספיקו לגיל מש, שחטף בראש מג'ו מאוור, האחראי לכל שלוש הריצות של הטווינס. ג'ו ניית'ן עם השמירה.


אוקלנד - דטרויט 5:2

האייז כבר ויתרו על המרוץ לפלייאוף, הטייגרס היו צריכים את הניצחון כדי לקטוע רצף של ארבעה הפסדים. ג'ורדן טאטא, הכוכב החדש (שם חולני, תודו) פירק חמישה חובטים בשבעה אינינגים, וזכה בניצחון משכנע, הראשון שלו בקריירה. טוד ג'ונס שמר בהצלחה וג'ו בלנטון המתדרדר רשם הפסד שמיני העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully