וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קרוסה סיכם לשנתיים במכבי חיפה

31.7.2007 / 9:52

הבלם הארגנטינאי ואחיו פרננדו היו צמד האחים השני בהיסטוריה ששיחקו אחד נגד השני בסופרקלאסיקו של ארגנטינה

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר סיכם עם נשיא ראסינג קלוב הארגנטינאית על הגעתו של הבלם דייגו קרוסה לכרמל. קרוסה (31, 1.80 מ') צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים, ולחתום על חוזה לשנתיים במסגרתו ירוויח כ-250 אלף דולר לעונה. את הופעת הבכורה שלו במדי הירוקים יערוך במשחק הבית מול מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו בסוף השבוע הבא.

קרוסה שהיה חזק על הכוונת של רוני לוי בשבועות האחרונים, החל את הקריירה בניואלס אולד בויס, והיה שותף לזכייתה של ארגנטינה באליפות העולם לנוער ב-1995. לאחר עונה בבטיס הספרדית עבר ל-ולז סארספילד, ואחרי קדנציה קצרה נוספת בת חצי שנה בבטיס חזר לארגנטינה, לבוקה ג'וניורס. לאחר שנה וחצי עבר לקבוצתו הנוכחית, ראסינג קלוב, ממנה הגיע לחיפה. לפני כשנתיים הוא אף היה מועמד לבית"ר ירושלים, כשמאמנה דאז אלי אוחנה טס לארגנטינה להתרשם ממנו, אך עלותו הגבוהה טירפדה את העיסקה.

כששיחק דייגו קרוסה בבוקה ג'וניורס בשנת 2003 הוא היה שותף להיסטוריה. בדיוק באותו זמן הוא ואחיו, פרננדו, היו לצמד האחים השני בסך הכול (הפעם הראשונה הייתה ב-1966) שנלחמים האחד כנגד השני בסופרקלאסיקו הגדול של דרום אמריקה. דייגו היה כאמור מהצד הצהוב-כחול, ואילו פרננדו לבש את האדום לבן של ריבר פלייט.

למרות הקשיחות שמפגין הבלם הארגנטינאי, הרי שהוא אינו נוטה לצבור כרטיסים וגם מחוץ למגרש, הוא אדם נעים הליכות האוהב להתבדח. קרוסה, בניגוד לבלמים אחרים, רואה את תפקידו באופן שונה: "בכדורגל לא צריך להיות אלים וברוטאלי. החוכמה היא להתמקם בצורה נכונה מול ההתקפה".

קרוסה יהיה הזר ה-50 במספר בתולדותיה של הקבוצה. בעקבות צירופו ימשיכו בחיפה לנסות להשתחרר מאלן מסודי על מנת להחתים קשר זר נוסף ברמה גבוהה.

* סייע בהכנת הכתבה מיקי יואכים

לוי: "כל הכבוד על ההשקעה באימונים"

הבוקר סיימה חיפה את מחנה האימונים שלה באוסטריה, חצתה את הגבול לגרמניה, ותשהה במינכן עד חזרתה לארץ. רוני לוי החמיא לשחקניו: "אני רוצה לומר לכם כל הכבוד על השקעתכם העצומה באימוני הקבוצה האינטנסיביים והקשים. התאמנתם בצורה הכי מקצועית שמאמן יכול לשאוף ולאחל לעצמו, למרות שזה לא היה קל. גם במשחקי המבחן הטובים ששיחקנו באירופה הגיעו המאמצים שלכם לכלל ביטוי.

"איני צריך לספר לכם, כי אתם חשים זאת לבד את הדינמיקה החיובית והאווירה המצוינת השוררת בקבוצה ואני רוצה ומאמין שתמשיכו כך גם כשנחזור לארץ".

היום יזכו השחקנים ליום חופש ויוכלו לטייל ולערוך שופינג ברחבי מינכן ומחר, לקראת השעה 15.30 הקבוצה אמורה לנחות בנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully