וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר נוטה להחתים את בוגדן אפוסטו

אריק רחמיאן

30.7.2007 / 20:58

מכבי נתניה ניצחה את סנץ הסלובקית 1:2 במחנה האימונים בגרמניה, והחלוץ הרומני כבש את אחד השערים. גם צ'אפיו הצרפתי הרשים

מכבי נתניה סיימה הערב (שני) את סדרת משחקיה במחנה האימונים בגרמניה בניצחון 1:2 על סנץ הסלובקית, גם היא קבוצתו של דניאל יאמר. ראובן עטר שיתף במשחק את שני החלוצים הנבחנים בקבוצה: בוגדן אפוסטו הרומני וסיריל צ'אפיו הצרפתי.

אפוסטו פתח במשחק וכבש את השער השני לנתניה בדקה ה-45. הנתנייתים עלו ליתרון שלוש דקות לפני כן משער של תמיר כהן, בעוד שהסלובקים צימקו שתי דקות לסיום המשחק.

נכון לעכשיו, נראה שעטר נוטה להחתים את אפוסטו, אבל יתכן והוא ימשיך לבחון את שני השחקנים ביומיים שנותרו עד לסיום המחנה. זנו בונדאה וגל ניר המתאוששים מפציעיות, לא שותפו במשחק האימון כדי לא לסכן את בריאותם.

יחיאל צגאי, קשרה של הפועל באר שבע שאמור להצטרף לקבוצה, הגיש היום באמצעות נציגו מיכאל ראובן ועורך דינו אייל יפה, כתב תביעה כנגד המועדון מהנגב על סך 5 מיליון דולר. זאת במידה ואלי זינו, שנחשב עדיין לבעלים של באר שבע, לא ישחרר את השחקן באופן מיידי לנתניה. המועד האחרון לרישום שחקנים למשחקי גביע אופ"א הוא ה-2 באוגוסט, ונראה כי צגאי לא יספיק להירשם בזמן. בנתניה התייחסו לעניין ואמרו: "אנחנו לא מחתימים שחקנים רק למשחק אחד. ידענו מלכתחילה שהסיכוי לרשום אותו למשחק בגביע אופ"א יהיה קלוש".

בקבוצה מקווים לקבל את שחרורו הבינלאומי של קלמי סבן מהתאחדות הכדורגל הרומנית עד ליום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully